پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور الجزایر

به گزارش وبلاگ داریوش، وزیر خارجه عربستان در سفر به الجزایر پیام ملک سلمان را برای رئیس جمهور این کشور برد.

پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور الجزایر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ داریوش به نقل از الخلیج الجدید،ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در رابطه با روابط تاریخی بین دو کشور عربستان و الجزائر و راه های تقویت همکاری مشترک، پیامی شفاهی به عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر ارسال کرد.

این پیام از طریق شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در استقبال تبون از وی روز سه شنبه، در کاخ ریاست جمهوری در مرکز الجزایر منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری عربستان سعودی (واس) در جریان این استقبال روابط تاریخی دو کشور و و راههای توسعه آنها در همه زمینه ها مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف در مورد افزایش همکاری های مشترک در بسیاری از جنبه ها، از جمله همکاری های سیاسی دو جانبه که از امنیت و ثبات منطقه حمایت می کند و همچنین بر بحث در مورد آخرین رویدادهای منطقه ای و بین المللی و موضوعات مورد علاقه مشترک، گفت وگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز سه شنبه در سفری رسمی وارد الجزایر شد و در فرودگاه هواری بومدین ، از طریق رمطان لعمامره همتای الجزایری خود مورد استقبال قرار گرفت.

دو وزیر همچنین آخرین رویدادهای منطقه ای و بین المللی را مورد بحث قرار دادند.

پیش از این وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای نسبت به تحولات روابط بین مراکش و الجزایر ابراز تاسف کرد و از دو کشور خواست برای ایجاد راهکار هایی جهت مسائل اختلاف برانگیز زبان مذاکره و دیپلماسی را در پیش بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور الجزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور الجزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید