معرفی برترین قاب کیلومتر و جلو پنجره برای ماشین اسپرت

به گزارش وبلاگ داریوش، از محصولات پرطرفدار در صنعت لوازم اسپرت خودرو و دیزاین داخلی اتومبیل می توان به قاب کیلومتر و جلو پنجره اشاره نمود. این قطعات لوکس برای انواع خودروهای داخلی و خارجی استفاده می شوند. در ادامه به معرفی برترین چراغ اسپرت، قاب کیلومتر و جلو پنجره برای اسپرت کردن ماشین می پردازیم.

معرفی برترین قاب کیلومتر و جلو پنجره برای ماشین اسپرت

قاب کیلومتر

برجسته ترین و در عین حال ناشناخته ترین بخش خودرو قاب کیلومتر است که پشت فرمان روی داشبورد قرار می گیرد. این محصول مسافتی که ماشین طی نموده را نشان می دهد.

قاب کیلومتر جزو لوازم اسپرتی محسوب شده و نصب آن بسیار ساده است. این محصول بصورت فابریکی بدون احتیاج به سوراخکاری با چسب روی صفحه کیلومتر نصب می گردد. معمولا جنس آن پلاستیکی بوده و لبه های قاب می تواند از آبکاری استیل باشد.

انواع قاب کیلومتر

قاب کیلومتر بر اساس نوع کیلومترشمار می تواند متفاوت باشد. به طور کلی ، دو نوع کیلومتر شمار وجود دارد.

کیلومتر شمار مکانیکی- کیلومتر شمار مکانیکی با گیربکس شروع می گردد. سیستم انتقال شامل یک چرخ دنده کوچک است که پیشروی کیلومترشمار را مقدار گیری می کند. این چرخ دنده کوچک به کابل محرک سرعت سنج متصل است. سر دیگر این کابل به دسته ابزار متصل است.

دنده جعبه دنده داخلی با روشن شدن موتور می چرخد و خودرو شروع به حرکت می کند. این حرکت دنده انتقال داخلی به مجموعه دیگری از چرخ دنده ها که به وسیله کابل درایو متصل به ارقام قابل تغییر متصل هستند منتقل می گردد. بنابراین ، شمارش از سمت راست گروه اعداد شروع می گردد.

این روند شمارش تا زمانی تکرار می گردد که تمام اعداد مجاور به مقادیر راس خود دست یابند. سپس تمام ارقام به صفر برمی گردند و دوباره شروع می گردد. کیلومترشمارهای مکانیکی همواره دقیق و صد در صد دقیق نیستند. قاب کیلومتر مکانیکی با مدل های مختلف در بازار وجود دارد.

کیلومتر شمار الکترونیکی- این محصولات برای معین مسافت پیموده شده دقیق به وسایل الکترونیکی خودرو وابسته هستند. کیلومترشمارهای الکترونیکی ، مانند کیلومترهای مکانیکی ، از دنده خاصی برای تغییر شمارش مشاهده شده روی داشبورد استفاده می نمایند. علاوه بر این ، یک سنسور مغناطیسی جایگزین کابل درایو می گردد تا چرخش دنده را در گیربکس ردیابی نماید. سیم ها سیگنال به دست آمده را به رایانه داخلی خودرو راهنمایی می نمایند که داده ها را به تعداد مسافت پیموده شده تفسیر و تبدیل می نماید.

مزیت کیلومترشمارهای الکترونیکی نسبت به مکانیکی این است که دقت بهتری را ارائه می دهند. علاوه بر این، هیچ کس نمی تواند کیلومتر شمار الکترونیکی را به راحتی دستکاری کند، از این رو مسافت پیموده شده خودرو را به طور دقیق محاسبه می کند. به همین علت قاب کیلومتر الکترونیکی از محبوبیت بیشتری برای اسپرت کردن خودرو برخوردار است.

جلو پنجره ماشین

جلو پنجره ماشین و چراغ اسپرت یک قطعه تزئینی است که اغلب به صورت مشبک طراحی شده و در جلوی قسمت موتور قرار می گیرد.

جلو پنجره برای هر وسیله نقلیه بسیار منحصر به فرد است و احتمالاً مطابق با شکل خاص جلوی خودرو طراحی می گردد. این بدان معناست که هنگام خرید این محصول ، لازم است که آنالیز کنید که آیا مناسب خودرو شماست یا خیر. جلو پنجره اسپرت در زیبایی خودروی شما تاثیر بسزایی دارد.

جلو پنجره چه کار می کند؟

عملکرد اصلی جلو پنجره این است که به موتور وسیله نقلیه شما اجازه می دهد تا خنک بماند. همانطور که رانندگی می کنید ، هوا به وسیله مشبک های محصول کشیده می گردد که تهویه را به وسیله محفظه موتور تامین می کند. نحوه طراحی این قطعه می تواند تأثیر قابل توجهی بر توانایی آن در خنک کردن موتور داشته باشد.

جلو پنجره اسپرت یک راه عالی برای بهبود ظاهر وسیله نقلیه شماست. اگر در حال خرید آن هستید ، مهم است که عملکرد محصول را در نظر بگیرید.

جلو پنجره از چه ساخته شده است؟

جلو پنجره را می توان از مواد مختلف ساخت ؛ اما رایج ترین ماده ای که احتمالاً با آن روبرو می شوید پلاستیک است. با این حال ، می توان جنس های دیگر مانند گزینه فولاد ضد زنگ را انتخاب کرد.

جلو پنجره خودرو از جنس استنلس استیل برای هر کسی که در پی توری ماشین کرومی بوده ، انتخابی معقول است ؛ زیرا ظاهر بسیار خوبی دارند و بسیار بادوام هستند. مدل های فولادی ضد زنگ اسپرت در برابر خوردگی مقاومت می نمایند ؛ به راحتی تمیز شده و با پرداخت براق می شوند.

انواع جلو پنجره اسپرت تقریبا توری شکل هستند تا هوای بیشتری به موتور و رادیاتورها برسد. به همین علت شبکه کمتری دارند تا هوا رسانی به شکل موثرتری انجام گردد.

پیدا کردن قاب کیلومتر و جلو پنجره اسپرت

انتخاب قاب کیلومتر و جلو پنجره مناسب برای وسیله نقلیه شما می تواند سخت باشد. اگر در پی انتخاب محصول اسپرت مناسب برای وسیله نقلیه خود هستید ، از محصولات ما تماشا کنید.

منبع: اتاق

به "معرفی برترین قاب کیلومتر و جلو پنجره برای ماشین اسپرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین قاب کیلومتر و جلو پنجره برای ماشین اسپرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید