مرورگر مایکروسافت اج اکنون دارای مولد تصویر DALL، E AI است

به گزارش وبلاگ داریوش، مایکروسافت هوش مصنوعی (AI) مولد DALL-E OpenAI را به Edge اضافه نموده و آن را به اولین و تنها مرورگری تبدیل کرد که دارای یک فراوری کننده تصویر هوش مصنوعی یکپارچه است.

مرورگر مایکروسافت اج اکنون دارای مولد تصویر DALL، E AI است

این غول نرم افزاری می گوید که توانایی ایجاد تصاویر با استفاده از DALL-E را به Edge اضافه می نماید تا به کاربران یاری کند تا تصاویری را که هنوز وجود ندارند آسان تر بسازند. برای این کار، کاربر باید نوار کناری مایکروسافت اج را ببیند.

اگر تا به حال احتیاج پیدا نموده اید که به یک تصویر بسیار خاص برای یک پست اجتماعی یا حتی یک پاورپوینت احتیاج دارید، Image Creator می تواند به شما یاری کند دقیقاً آنچه را که احتیاج دارید پیدا کنید. مایکروسافت می گوید بدون از حواس پرتی، به سادگی به نوار کناری در سمت راست مرورگر خود بروید، روی نماد Image Creator ضربه بزنید، درخواست خود را وارد کنید. در این صورت چهار گزینه مختلف تصویر را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که موردی را انتخاب کردید که متناسب با احتیاج شما باشد، می توانید آن را دانلود نموده و به سند خود اضافه کنید یا در رسانه های اجتماعی آپلود کنید.

هنگامی که برای اولین بار از Image Creator در Microsoft Edge استفاده می کنید، باید این ویژگی را در نوار کناری Edge با کلیک کردن روی نماد + و روشن کردن کلید جابجایی برای Image Creator فعال کنید.

مایکروسافت با این کار توانسته در سطح عمومی پیشگام گردد. رقیب این شرکت -گوگل- حتی مولد عکس Imagen AI رادر سطح OpenAI بیرون نداده است.

مایکروسافت احتمالاً به شدت به علت سرمایه گذاری بزرگ اخیر خود در توسعه دهنده DALL-E، OpenAI، مشتاق به افزودن فناوری OpenAI به محصولات خود است.

در ژانویه، مایکروسافت همکاری چند میلیارد دلاری خود را با سازنده DALL-E و ChatGPT برای سومین بار پس از سرمایه گذاری های مشابه در سال های 2019 و 2021 تمدید کرد.

مایکروسافت که بار سوم در این شرکت ها سرمایه گذاری می نماید و اعلام نموده که آغاز به ادغام OpenAI خواهد نمود. چند وقت پیش این شرکت ChatGPT را به Bing اضافه نموده بود و اکنون DALL-E را در Edge قرار داده است.

به روز رسانی اج از نظر ویژگی های هوشمند یکی از چندین موردی بود که مایکروسافت در یک وبلاگ این هفته خاطرنشان کرد و مطمئناً آخرین مورد نخواهد بود.

منبع: یک پزشک

به "مرورگر مایکروسافت اج اکنون دارای مولد تصویر DALL، E AI است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرورگر مایکروسافت اج اکنون دارای مولد تصویر DALL، E AI است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید