عکس ، استقرار اتوبوس ویژه اورژانس در سبزه میدان

به گزارش وبلاگ داریوش، شهردار منطقه 12 از استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس در سبزه میدان به منظور مدیریت شرایط احتمالی ناشی از افزایش تردد بازار در ایام پایانی سال اطلاع داد.

عکس ، استقرار اتوبوس ویژه اورژانس در سبزه میدان

به گزارش وبلاگ داریوش، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با اشاره به همکاری منطقه با سازمان اورژانس تهران، گفت: شهرداری منطقه 12 با هماهنگی و همکاری سازمان اورژانس استان تهران نسبت به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس در سبزه میدان بازار بزرگ تهران اقدام کرد.

یزدی اضافه کرد: اتوبوس اورژانس با هدف امدادرسانی به موقع و در دسترس به شهروندان مراجعه کننده به بازار تهران، کسبه، بازاریان محترم و دیگر اهالی این محدوده در این مکان مستقر شده است.

او در این باره شرح داد: این دستگاه اتوبوس که از روز گذشته، دوشنبه، 8 اسفندماه در این محدوده آغازبه کار نموده، تا خاتمه اسفندماه در این مکان برای ارائه خدمات پزشکی اولیه به کسانی که به آن احتیاج داشته باشند، به کار خود ادامه خواهد داد.

شهردار قلب طهران بعلاوه بیان نمود: با توجه به روزهای خاتمهی سال و افزایش تردد در محدوده بازار تهران، ضرورت امدادرسانی پزشکی در دسترس در این محدوده احساس شد؛ چراکه با افزایش فعالیت های مالی، بعلاوه شلوغی و تراکم جمعیت، احتمال بروز هرگونه مشکل در اثر این عوامل وجود داشت و به همین علت برای مدیریت بحران های احتمالی، اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

او در خصوص نیروی انسانی و تجهیزات این اتوبوس نیز تشریح کرد: در این اتوبوس به طور متغیر در حدود 2 تا 3 نفر پزشک متخصص اورژانس حضور دارند که یک نفر از آنان در صورت احتیاج به محل حادثه اعزام می شوند و یک نفر هم به طور دائم مستقر است؛ بعلاوه اتوبوس از تجهیزات کامل امدادرسانی اورژانس برخوردار است و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، استقرار اتوبوس ویژه اورژانس در سبزه میدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، استقرار اتوبوس ویژه اورژانس در سبزه میدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید