عذرخواهی عجیب احسان علیخانی از ژاله صامتی

به گزارش وبلاگ داریوش، احسان علیخانی در متنی خطاب به ژاله صامتی که به علت اظهاراتش در عصر نو طی روز های اخیر با انتقاداتی روبرو شده بود، به علت سوءبرداشت از سخنانش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی عجیب احسان علیخانی از ژاله صامتی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ داریوش، برنامه عصر تازه در ایام عید نوروز هر شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و طی یکی از قسمت ها سخنان ژاله صامتی داور این مسابقه خطاب به یکی از شرکت کنندگان حاشیه ساز شد.

در ویدئویی که از این سخنان در فضای مجازی پیچید ژاله صامتی به شرکت کننده ای روستایی که برای خوانندگی در عصر تازه حضور یافته است می گوید برای این حرفه باید لهجه اش را تغییر دهد. صامتی در این سخنان می گوید: این جا اومدی یعنی تو اول باید آغاز کنی کلاس بیان بری، لهجه ات فراموش بشه، بتونی حرف بزنی، باید کتاب بخونی، باید ادبیات بدونی.

در این چند وقت سخنان صامتی حاشیه ها و بازتاب های مختلفی داشت که بیشتر آن ها هم انتقادی بود.

احسان علیخانی هم در واکنش به این انتقاد ها و همزمان با تبریک تولد این بازیگر و داور عصر تازه یادداشتی نوشت که در بخشی از آن آمده است: من از شما معذرت می خواهم که تعدادی دلسوزی مادرانه شما برای بچه ها رو به اشتباه بی رحمی شما برداشت کرد… ما که یادمون نمیره نگرانی ت برای بچه ها از عصر تازه برات مهمتر بود. ممنون که مثل همواره مادرانه صبوری کردی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عذرخواهی عجیب احسان علیخانی از ژاله صامتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی عجیب احسان علیخانی از ژاله صامتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید