سری تازه شب های مافیا با کامبیز دیرباز می آید

به گزارش وبلاگ داریوش، سری سوم رئالیتی شوی شب های مافیا با حضور کامبیز دیرباز بعنوان گرداننده نو مقابل دوربین سعید ابوطالب رفته است. روابط عمومی شب های مافیا اعلام نموده در سری نو این مجموعه هرمندانی نظیر مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع، رضا توکلی، پوریا پور سرخ، برزو ارجمند، احسان کرمی، امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی و علیرضا نیکبخت واحدی مافیا بازی می نمایند.

سری تازه شب های مافیا با کامبیز دیرباز می آید

به گزارش وبلاگ داریوش، سری سوم شب های مافیا همانند سری های گذشته اش با تهیه نمایندگی و کارگردانی سعید ابوطالب کلید خورده و پلتفرم فیلیمو پخش انحصاری این مجموعه را برعهده دارد. در این فصل زنان سرشناس سینما، چون ترلان پروانه، بهاره افشاری، لاله اسکندری، متین ستوده، ذزیتا غفاری، شبنم قلی خانی، سارا خوینی ها، نسرین مرادی، رؤیا جاوید نیا، زهرا داود نژاد، نگار عابدی و کیمیا بابائیان هم حضور دارند.

تغییرات تازه شب های مافیا

تا به امروز دو فصل 27 قسمتی از این رئالیتی شو پخش شده که در هر فصل از آن محمدرضا علیمردانی برگزارنماینده شب های مافیا بوده است. اما با تغییراتی که درباره گرداننده این رئالیتی شو اجرا شده تا به حال تعیین نشده علیمردانی همکاری اش را با این رئالیتی شو ادامه دهد یا خیر.

بسیاری از رسانه ها حضور این هنرمند را موثر و سببی بر پیشرفت شب های مافیا دانسته اند. بااین حال قرار است کامیز دیرباز جایگزین او گردد. دیرباز پیش از این احتیاج باسم رقابت نماینده بازی مافیا در قسمت های پایانی فصل گذشته این رئالیتی شو حضور داشته و اتفاقا توجه بسیاری از مخاطبان را هم به خود جلب نموده بود.

علاوه بر تغییر گرداننه شب های مافیا، ممکن است ترانه تیتراژ پایانی این مجموعه هم دستخوش تغییراتی قرار گیرد. گزارش ها حاکی از آن است که در این فصل برای ترانه تیتراژ هم دیگر از ترانه های محمدرضا علیمردانی و کاوه آفاق استفاده نمی گردد و قطعات تازهی جایگزین می گردد.

با تغییراتی که از جمله با حذف فعالیت های علمردانی شروع شده، شاید حضور او هم در شب های مافیا کمرنگ گردد. شاید هم کارگردان شب های مافیا در پی تازگی و جذب مخاطب بیشتر است و با تغییرات تازهش سعی دارد از تکراری بودن مجموعه اش جلوگیری کند.

شب های مافیا در فصل های گذشته اش توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. باید دید که با اعمال تغییراتش می تواند تحسین بییندگان ومنتقدان را را به دست آورد.

جزئیات شب های مافیا

مجموعه تلویزیونی شب های مافیا نخستین بار 27 آبان 99 به وسیله فیلیمو پخش شد. در هر فصل، 12 شرکت نماینده به اتفاق برگزارنماینده این مجموعه را به صورت رئال (واقعی) بدون دخالت عوامل پشت صحنه مدیریت می کردند.

کارگردان شب های مافیا در این باره می گوید: در شب های مافیا، چون بازیگران قبل از ضبط چندین جلسه با یکدیگر بازی می نمایند به طور ضمنی یک رقابت سالم و واقعی بین آن ها شکل می گیرد. ما هم در طول ضبط هم کمترین دخالت را داریم که آن هم فنی است. این عوامل یاری می نماید بازی واقعی باشد..

اما ایده ساخت این رئالیتی شو از کجا نشات گرفت؟ سعید ابوطالب در مورد ایده ساخت شب های مافیا گفته است: پیشنهاد ساخت این مجموعه از سوی شرکت هنر اول که من پیش از این مجموعه شام ایرانی را برای آن ساخته بودم و هنوز هم فراوری آن ادامه دارد، داده شد. منتها زمانی که پیشنهاد ساخت آن به من داده شد به علت آنکه اصلاً با این بازی آشنا نبودم، نپذیرفتم و مدتی در کافه های مختلف این بازی را بازی کردم و پس از آنالیز های لازم، پیشنهاد ساخت را پذیرفتم.

به گفته کارگردان شب های مافیا، سعی نموده اند بازی را 12 نفره طراحی نمایند که قدرت شهروند و مافیا تقریباً با یکدیگر برابر باشد. بعلاوه بعضی از اسم ها را هم تغییر داده تا با شاخصه های فرهنگی تطابق بیشتری پیدا کند و البته از عناوین سینمایی مانند فکر زیبا، شلیک نهایی، پدر خوانده، راستا سبز و... برای نقش ها و کارت ها استفاده نموده اند.

در شرح نحوه برگزاری شب های مافیا باید گفت که در این بازی بازیکن ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می شوند. در این میان هیچ بازیکنی به جز صاحب نقش و گرداننده نباید از نقش های دیگران آگاه گردد، البته گروه مافیا در شب اول یکدیگر را شناسایی می نمایند.

در نهایت هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی آن از مافیاست و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان خواهد بود. بازی مافیا در 2 بخش شب ها و روز های متوالی صورت می گیرد، در طی این شبانه روز اعضای هر گروه باید سعی نمایند با اتهام زدن، نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج نمایند.

کامبیز دیرباز برگزارنماینده تازه شب های مافیا

برگزارنماینده سری سوم شب های مافیا برعهده کامبیز دیرباز، بازگیر سرشناس سینما، تلویزیون وتئاتر است. دیرباز متولد 12 شهریور 1354 در تنکابن است و مدرک کارشناسی خود را در رشته بازیگری از دانشکده هنر های دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نموده است.

کامبیز دیرباز بازیگری اش را سال 1376 زمانی که 22 سال سن داشت با تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. سپس سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی دختران انتظار وارد دنیای سینما شد. و با بازی در اخراجی ها به معروفیت فراوانی دست یافت.

او برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1382 برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش بوده است. بعلاوه با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی توانست معروفیت قابل توجهی را به دست آورد. از مهمترین آثار او در تلویزیون هم سریال نابرده رنج و میکائیل بوده که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: فرارو

به "سری تازه شب های مافیا با کامبیز دیرباز می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری تازه شب های مافیا با کامبیز دیرباز می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید