ساخت و ساز در بستر رودخانه ها تخلف است

به گزارش وبلاگ داریوش، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت جلوگیری از حوادث ناگوار، گفت : ساخت و ساز در بستر رودخانه های کرمانشاه تخلف است.

ساخت و ساز در بستر رودخانه ها تخلف است

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی آب شرب کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه های عضو برگزار گردید، گفت : اقدامات خوبی در این قرارگاه طی چند مدت گذشته برای توجه ویژه به منابع آبی استان کرمانشاه صورت گرفته و با این اقدامات مشکل آب شرب کرمانشاه و دیگر شهر ها نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز ها در بستر رودخانه تخلف است و باید با آن مقابله کرد، اضافه کرد: مقابله با این موضوع در جلوگیری از سیل و آسیب های ناشی از آن مهم است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بر مقابله جدی با چاه های غیر مجاز تاکید و توضیح داد: هر کسی در این زمینه تخلف کند طبق قانون باید با آن مقابله کرد و همگی وظیفه داریم از منابع آبی استان حراست کنیم.

فخری اعلام کرد: برخورد با چاه های غیر مجاز و مسدود شدن این چاه ها وظیفه دستگاه های اجرایی ذیربط است و خوشبختانه طی چند مدت در این زمینه اقدامات خوبی، دنبال و پیگیری شده است .

وبلاگ داریوش کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت و ساز در بستر رودخانه ها تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز در بستر رودخانه ها تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید