رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست، اول باید از گروه صعود کنیم

به گزارش وبلاگ داریوش، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از ملاقات پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در دو بازی ابتدایی این فصل از مسابقات، یک امتیاز به دست آوردیم. برای اینکه از این گروه صعود کنیم به برد در بازی های بعدی احتیاج داریم. قطعاً باید برای این هدفی که داریم کوشش کنیم و انگیزه لازم را هم داریم. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم.

رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست، اول باید از گروه صعود کنیم

هافبک پرسپولیس درباره ملاقات با التعاون تاکید نمود: بازی با این تیم قطعاً خیلی در صعودمان تأثیر دارد. ما هدف های عظیم تری داریم ولی باید در مرحله اول از گروه خودمان صعود کنیم.

وی درباره تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در این ملاقاتها گفت: قطعا این تجربه می تواند به ما یاری کند. تعدادی از بازیکنانی که در تیم هستند در فینال هم حضور داشتند و تجربه آنها می تواند به ما یاری کند. کوشش می کنیم که با انگیزه بالا و تمرینات خوب و آغاز خوب در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعیت این است که رویای ما این است که دوباره به فینال صعود کنیم. این هدف رقم نخواهد خورد مگر با کار گروهی بازیکنان و این که کنار هم باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم و صعود به مرحله بعد را به طرفداران هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست، اول باید از گروه صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست، اول باید از گروه صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید