رئیس قبلی دانشگاه امیرکبیر باید عملکرد خود را شفاف کند

به گزارش وبلاگ داریوش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: جناب آقای معتمدی هشت سال رئیس دانشگاه امیرکبیر بود و جای سؤال از ایشان دارد که آیا در این هشت سال شفافیت مالی داشته اند یا خیر؟

رئیس قبلی دانشگاه امیرکبیر باید عملکرد خود را شفاف کند

روح الله عقیقی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه با وبلاگ داریوش، به مناسب تغییر ریاست دانشگاه امیرکبیر به بیان نکاتی پیرامون عملکرد هشت ساله رئیس قبلی این دانشگاه پرداخت و گفت: ما از آقای روحانی می خواهیم که بابت عملکرد هشت ساله خود پاسخگو باشد و الان برای ما محاکمه مسئله نیست و فقط پاسخگویی ایشان مسئله است. ما تا نتوانیم مجموعه های کوچکتر را شفاف کنیم، نمی توانیم دستگاه های مختلف کشور را شفاف کنیم. ما اول باید مسئولین دانشگاه ها را نسبت به عملکردشان پاسخگو کنیم.

وی در ادامه افزود: جناب آقای معتمدی هشت سال رئیس دانشگاه امیرکبیر بودند و جای سؤال از ایشان دارد که آیا در این هشت سال شفافیت مالی داشته اند یا خیر؟ باید پرسید که ماجرای استقراض های میلیاردی دانشگاه واقعیت دارد یا نه؟

عقیقی با اشاره به برخی اتفاقات در چندسال اخیر دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه امیرکبیر شاهد بودند که در وسط صحن دانشگاه دلستر تبلیغ می شد و شرکت نستله در این محیط علمی و دانشجویی در حال تبلیغ محصولات خود بود. در شورای فرهنگی دانشگاه که عملاً تشکل های دانشجویی را به بازی می گیرند و مسئولین پاسخگوی عملکرد خود حتی در جلسات عمومی هم نیستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در انتها بیان نمود: وظیفه ما دانشجویان این است که از مسئولین مطالبه کنیم وظیفه رؤسای دانشگاه ها هم این است که پاسخگوی عملکرد هشت ساله خود باشند. رئیس و تیم قبلی دانشگاه امیرکبیر را در سال 92 با شرایط نامناسبی بیرون کردند؛ این در حالی است که معتمدی را با عزت و احترام و بدون ذره ای سؤال و پاسخگویی بدرقه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس قبلی دانشگاه امیرکبیر باید عملکرد خود را شفاف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس قبلی دانشگاه امیرکبیر باید عملکرد خود را شفاف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید