دسترسی به تکاراگاوا، بهار گرم آنسن باستانی در ژاپن

به گزارش وبلاگ داریوش، آنسن بزرگ و محبوب، بهار گرم ژاپنی از دوران باستان مورد استفاده مردم در کشور ژاپن قرار گرفته است. در سال 1963 که گروه مدرن تأسیس شد کلاس آنسن به عنوان برترین درمان و خدمات در سطح جهانی مطرح و مشهور شد. از این رو در کنار رودخانه تکاراگاوا، درست در کنار استخرهای آنجا چشم انداز های زیبا و فوق العادهای وجود دارد که شوق مضاعفی را برای تجربه کردن آن ایجاد می نماید. تماشای های تکاراگاوا در شهر گانما در ژاپن واقع شد. اغلب کسانی که در خارج از کشور ژاپن زندگی می نمایند به واسطه زیبایی های ژاپن اغلب از آن در تبلیغات استفاده می نمایند. در کشور ژاپن انواع مختلف حمام وجود دارد. این حمام ها در تمام طول سال مورد استفاده بازتماشامایندگانی است که مایل به تماشا تغییرات فصلی در زمان بازید از تکاراگاوا هستند. در داخل حمام ها فضای آرامش بخش و مطبوعی فراهم است که هرکس با هر نوع سلیقه ای می تواند انواع درمان های آبگرم و یا پیغام ها را تقاضا کند. این درمان ها و پیغام ها در زمان دسترسی به تکاراگاوا حس جوانی را در شما زنده می نمایند. تاکاراگاوا آنسن در کنار زمینه گلف اسکی هودگی و مینیکامی کوجن فوجی وارا دیده می گردد. پس به شما توصیه می کنیم یک بار در تعطیلات زمستانی آن را تجربه کنید.

دسترسی به تکاراگاوا، بهار گرم آنسن باستانی در ژاپن

چرا به آنجا بروید؟

لذت چشیدن یک تجربه معتبر ژاپنی، به وسیله آنسن تاریخی لذتی است که حداقل یک بار باید دیدنی های تکاراگاوا را چشید. در عین حال خدمات عالی، منظره ها و درمان های آبگرم در این منطقه یک استراحت آرامش بخش و عالی را نوید می دهد.

چه وقتی به آنجا بروید؟

شما در تمام طول سال می توانید از این چشمه های آب گرم بهره ببرید حتی در فصل زمستان در زمانی که برف روی کوه نشسته شما می توانید این تجربه هیجان انگیز را داشته باشید که از یک حمام گرم در زمستان در زمان دسترسی به تکاراگاوا لذت ببرید.

چگونه می توانم آنجا بروید؟

شما می توانید با قطار، ماشین و یا هواپیما از فرودگاه توکیو و نارایتا به آنجا بروید.

منبع: همگردی

به "دسترسی به تکاراگاوا، بهار گرم آنسن باستانی در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی به تکاراگاوا، بهار گرم آنسن باستانی در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید