در ابَرسازه آزادی نمی توانند شرایط تمرین 5 شناگر را فراهم کنند؟

به گزارش وبلاگ داریوش در حالی که قرار بود ملی پوشان شنا از هفته گذشته تمرینات خود در استخر آزادی را آغاز کنند اما هنوز مجوز بازگشایی استخر صادر نشده است. تیم ملی شنا قرار است خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک مهیا کند و به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود چهار تمرین ملی پوشان متوقف شده است.

در ابَرسازه آزادی نمی توانند شرایط تمرین 5 شناگر را فراهم کنند؟

محسن سمیع زاده مدیر تیم های ملی شنا در مصاحبه با وبلاگ داریوش درباره دلیل عدم مهیا شدن شرایط برای آغاز تمرینات تیم ملی شنا گفت: متاسفانه اجازه تمرین داده نشد و شرایط نگران کننده است. در این مدت بارها صحبت کردیم اما بی فایده بود. شاید بهتر است سکوت کنیم. نمی دانم مشکل از کجاست.

مدیر تیم های ملی شنا ادامه داد: روز گذشته با علی نژاد صحبت کرده ام و پیگیر موضوع بیکاری مربیان، ناجیان و … است. حدود 160 هزار نفر در چهار ماه گذشته بیکار شدند. علی نژاد به جد پیگیر این موضوع ست که از طریق وزارت بخشی از خسارت مربیان و ناجیان داده شود. برخی از آنها بیمه نیستند. علی نژاد تنها فردی است که با آغوش باز پیگیر حل این مشکل است.

وی اظهار کرد: طبق اعلام سازمان بهداشت دنیای، آب تنها محلی است که کرونا در آن مسئله ای ندارد. حداقل کلر موجود در آب راهی برای کرونا نمی گذارد. استخر آزادی ابَر سازه است و در دنیا مانند آن را نداریم. در چنین ابر سازه ای نمی توانیم 5 شناگر ملی پوش را تمرین دهیم؟ پس چگونه در سالن های بدنسازی تمرین می کنند؟ در این مسئله پارادوکس وجود دارد. نمی دانم مشکل از کجاست و باید منتظر بمانیم.

سمیع زاده در پایان تاکید کرد: امیدوارم این تعطیلات را فراموش نکنند و در زمان مسابقات و ناکامی، به مربی ایرانی حمله نکنند که چرا نتیجه کسب نشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در ابَرسازه آزادی نمی توانند شرایط تمرین 5 شناگر را فراهم کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ابَرسازه آزادی نمی توانند شرایط تمرین 5 شناگر را فراهم کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید