خبرنگاران وزیر صنعت 2 خودرو جدید را به بازار معرفی کرد

به گزارش وبلاگ داریوش، مشهد-خبرنگاران- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 2 خودروی جدید به نامهای تارا و شاهین متعلق به 2 خودروساز عظیم ایران یعنی شرکتهای سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می گردد.

خبرنگاران وزیر صنعت 2 خودرو جدید را به بازار معرفی کرد

علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست خود با فعالان و تشکلهای اقتصادی خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد در جمع وبلاگ داریوش اضافه نمود: صنعت خودروی ایران دچار آفتهای انحصار، عدم رقابت و هزینه های سربار است.

وی اضافه نمود: سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رقابتی کردن صنایع خودروسازی ایران و تعمیق ساخت داخل است و خیلی از قطعات وارداتی، داخلی سازی شده است و قطعه سازان هم اکنون برای تامین قطعات مورد احتیاج صنایع خودروسازی، روزانه در 2 یا سه شیفت و در هر شیفت نیز 12 ساعت مشغول فعالیت هستند و صنعت خودروسازی ایران رشد خیلی خوبی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت خودرو در بازار اطلاع داد و گفت: در صورتی که سیاستهای مدبرانه اقتصادی و اقتصادی اتخاذ و اجرایی گردد، قیمت خودرو تا حد به تعادل رسیدن بازار کاهش خواهد یافت و دلالان در بازار خودرو حذف می شوند.

رزم حسینی اضافه نمود: با افزایش عرضه خودرو در بازار، قیمتها کاهش می یابد و در آینده نزدیک 2 خودروی جدید تارا و شاهین فراوری و به عرضه بیشتر خودرو در بازار یاری می نماید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایط بازار شکر را بسیار مطلوب دانست و اضافه نمود: شکر بخش خانوار در قالب بسته بندی با نرخ پایینتری یعنی 68 هزار ریال عرضه می گردد اما از آنجا که بعضی از صاحبان صنایع، صادرنماینده هستند و با استفاده از شکر داخلی، صادرات محصولات خود را انجام می دهند شکر را با قیمت بیشتری دریافت می نمایند اما می توانند شکر مورد احتیاج خود را با ارز نیمایی وارد کشور نمایند و حتی در بازار به فروش برسانند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وزیر صنعت 2 خودرو جدید را به بازار معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر صنعت 2 خودرو جدید را به بازار معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید