تجهیزات سفر: دستگاه تناسب اندام همه کاره

به گزارش وبلاگ داریوش، مونکی شاخص پرکاربردترین دستگاه تناسب اندام دنیا است که می توانید از آن در سالن، در منزل و حتی در سفر بهره ببرید. همراه خبرنگاران باشید.

تجهیزات سفر: دستگاه تناسب اندام همه کاره

در شرایطی که تجهیزات ورزشی کماکان در مقیاس بزرگ و با هزینه های بسیار بالا فراوری می شوند، هر روز مردم در پی راهی برای آسان تر کردن شرایط در کوشش اند و طراحان لوازم ورزشی سعی بر فراوری ابزاری هر چه کوچک تر و کاربردی تر دارند. این روزها، فراوری تجهیزات ورزشی که برای مسافران هم مناسب باشد مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. از این رو، در این مقاله ما به معرفی یکی از جالب ترین و کاربردی ترین تجهیزات ورزشی سفری پرداخته ایم. در ادامه مطلب با وبلاگ داریوش همراه باشید.

مونکی شاخص 2

دمبل های دوقلو مونکی شاخص بسیار سبک هستند و برای کسانی که می خواهند تمرینات ورزشی خود را خارج از باشگاه ورزشی و به طور منظم انجام دهند بسیار مناسب است. هنگامی که مونکی شاخص با اپلیکیشن مخصوص خود همراه گردد چیزی فراتر از یک دستگاه تناسب اندام خواهید داشت. استادیوم خصوصی، مربی شخصی و راهنمای ماجراجویی های شما، همه و همه در مونکی شاخص خلاصه می گردد.

زیاد به سفر می روید یا بیشتر در خانه اید، اهل ماجراجویی هستید یا آرامش، مبتدی هستید یا حرفه ای فرقی نمی نماید؛ همواره می توانید دمبل های همه کاره خود را همراه داشته باشید. هر تمرینی که می دانید را به همراه ده ها تمرین تازه، می توانید با این دمبل ها امتحان کنید و از روال خسته کننده تمرین های تکراری خلاص شوید.

اگر در پی وسایل مینیمال و ساده هستید یا اگر تنها در پی بهانه ای برای خارج شدن از خانه، کیت فوق سبک مونکی برای شما برترین انتخاب است. مونکی شاخص به همراه یک جفت تسمه تعلیق در این کیت جای گرفته است و می توانید به راحتی آن ها را حمل کنید.

حمل و راه اندازی دمبل های مونکی بسیار ساده، آسان و سریع است. نقطه اتصال بند تعلیق در داخل میله ها قرار گرفته است. قبل از آغاز تمرین، درپوش کنار میله ها را بردارید، نوارهای اتصال دهنده را بیرون بکشید و هر دمبل را به بندهای تعلیق متصل کنید ـ به همین راحتی، به همین سرعت.

ادونچر کیت

ادونچر کیت به دمبل های شما ظاهری شیک، یکپارچه و مرتب می دهد و از یک کیف نگهدارنده معمولی به یک همراه همیشگی تبدیل می گردد.

تکتیکال کیت

تکتیکال کیت، اما، برای آنهایی است که به تناسب اندام خود کمی جدی تر توجه دارند. این کیت همه آنچه در ادونچر کیت قرار می گیرد را در دل خود جا داده است، با این تفاوت که بسیار بادوام تر است و تنها در رنگ مشکی عرضه می گردد. بعلاوه، در این کیت یک دفترچه راهنمای تمرین وجود دارد.

مونکی اپ

اپلیکیشن مونکی، به معنای واقعی کلمه، دنیا را برای شما به استادیومی شخصی تبدیل می نماید. با این اپ به مکان های تمرین تعیین شده به وسیله جامعه کوچک مونکی شاخص دسترسی خواهید داشت. بعلاوه، به وسیله این اپ می توانید از تمرینات کاربران این اپلیکیشن آگاه شوید و درباره نقاط قابل دسترس و تمرینات آن ها بیشتر بدانید.

اگر تمرین کردن در خانه یا هتل را ترجیح می دهید کافی است تلفن همراه خود را در ادونچر کیت قرار دهید و مونکی اپ را باز کنید و به راحتی از تمرینات آموزشی اپ بهره ببرید و همراه با فیلم آموزشی پیش بروید.

تمرینات مونکی شاخص

وقتی دمبل های مونکی شاخص را تهیه کردید، بلافاصله می توانید از تمرینات گام به گام آن ها بهره ببرید. با این تمرینات پیش بروید یا از آن ها برای طراحی و خلاقیت در تمرینات ورزشی خود بهره ببرید.

اگر تنها اهل پیاده روی هستید یا اینکه آرنولد شوارتزینگرید فرقی نمی نماید، این دمبل برای همه سطوح طراحی شده است.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در وبلاگ داریوش مراجعه کنید.

منبع: کجارو / hiconsumption.com

به "تجهیزات سفر: دستگاه تناسب اندام همه کاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات سفر: دستگاه تناسب اندام همه کاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید