برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو

به گزارش وبلاگ داریوش، به نظر من احتمالا برترین مسیر پیاده روی در شهر جاده کریسی فیلد است که بین مارینا و فورت پوینت زیر پل دروازه طلایی قرار گرفته است. با رفتن به سمت غرب می توانید پل را مشاهده کنید.به عقب برگردید تا شهر سان فرانسیسکو را ببینید. این مسیر صاف و مناسب برای پیاده روی می باشد که به وسیله مردم محلی و گردشگران به طور یکسان استفاده می گردد. در پارک فورت پوینت مسیر اب را دنبال کنید تا به مسیر پیاده روی مورد نظر برسید. شما بعلاوه می توانید از مارینا به سمت این مسیر بیایید. از مارینا به سمت پل دروازه طلایی بروید، سپس به سمت جاده یماسون تغییر مسیر دهید،به پارکینگی که در نزدیکی این مسیر قرار گرفته است، خواهید رسید. حتما اطلاعات بیشتری را در خصوص رفتن به میدان کریسی و این مسیر پیاده روی کسب نمایید. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو...

برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو

مسیر پیاده روی تلگراف هیل

سطح دشواری: پله های شیب دار زیادی دارد، اما به گونه ای می باشد که می توان تمام ان را طی کرد.

برای تماشا بعضی از چشم انداز ها شگفت انگیز سانفرانسیسکو، به تلگراف هیل بروید. مسیر تلگراف هیل به خاطر برج کویت که در بالای ان واقع شده است، به راحتی در هر نقطه از شهر قابل مشاهده می باشد. این یک مسیر مسطح نمی باشد، ولی همانطور که در زیر شرح داده شده است حرکت در این مسیر اسان می باشد.

از ساحل شمالی در خیابان استوککتون آغاز کنید، به اطراف نگاه کنید و برج کویت را پیدا کنید.

در هر خیابانی که به طرف برج می رود می توانید حرکت کنید. من دوست دارم از خیابان لمبارد استفاده کنم. شما می توانید به جای پیاده روی از اتوبوس شماره 39 که در میدان واشنگتن واقع شده است بهره ببرید.

از برج کویت و دیگر مکان های زیبای انجا بازدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازدید از برج کویت به سایت ان مراجعه کنید. اگر به اب احتیاج دارید ان را از فروشندگان محلی تهیه نمایید.

جایی که خیابان به پارکینگ منتهی می گردد، ورودی مسیر پیاده روی می باشد.

گم شدن در این مکان کار دشواری می باشد. به سمت پله های پایینی بروید. هر چقدر هم شما اهسته حرکت کنید مهم نیست در نهایت به انتهای مسیر خواهید رسید. شما می توانید به جای عبور از خیابان ها از حیاط خانه ها و باغ های زیبا عبور نمایید. اگر شما هوادار فیلم تماشا می باشید، می توانید اپارتمان مونتگونری 1360 را که در فیلم دارک پیسیج، لورن بیکل، هامفری بوگارت را پناه داد، ببینید.

هنگامی که شما دوباره به سطح دریا رسیدید، در خیابان باتری خواهید بود. برای رسیدن به خط ساحلی به سمت چپ بروید.

مسیر پیاده روی پل دروازه طلایی

سطح دشواری: مسطح

شما می توانید تمام روز خود را صرف دین پل دروازه طلایی از برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو بکنید، ولی تا زمانی که به پیاده روی بر روی ان نروید و ان را از نزدیک نبینید، زیبایی های انجا را درک نخواهید کرد. هنگامی که به اواسط پل می رسید شما در ارتفاع 220 فوتی از سطح اب قرار دارید و کشتی هایی که در حرکت می باشند به مقدار ای کوچک به نظر می رسند که گویی اسباب بازی بیش نیستند. فاصله مکان های زیبای این پل 1.7 مایل می باشد، حتی اگر شما در قسمت کوچکی از این پل حرکت کنید تمام زیبایی های انجا را درک خواهید کرد. شدت وزش باد بر روی پل بیشتر از روی زمین است بنابراین حتما یک لباس اضافی همراه خود ببرید. و سعی کنید که ایمنی را رعایت نمایید تا به طور تصادفی از روی پل به پایین پرت نشوید.

پارکینگ جنوبی پل محدود و گران می باشد. به جای پارک در انجا می توانید به پارکینگ غربی لینکلن بروید. هنگامی که به این محدوده نزدیک می شوید شاهد تعداد زیادی از خانه های دو طبقه می باشید که بعدا محل اسکان افسران رییس جمهور بودند. شما می توانید در اینجا ماشینتان را پارک نمایید ولی این محل کمی از مسیر پیاده روی دور می باشد.

مسیر هاید استریت

سطح دشواری: دارای مسیرهای سربالایی می باشد.

مسیر هاید استریت یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های جالب شهری است که یک مسیر با شیبی تند می باشد. هاید استریت یک مکان به خصوص و مجذوب کننده برای عکاسان است. این مسیر از نزدیکی میدان گیراردلی در خیابان هاید آغاز می گردد. مسیر تراموای برقی را تا بالای تپه در هاید استریت دنبال کنید. برای بازدید از چشم انداز ها زیبا در خیابان لمبارد توقفی کوتاه داشته باشید. از مسیری که امدید بازگردید و یا از خیابان لمبارد به سمت ساحل شمالی بروید. اگر شما هنوز هم انرژی داشته باشید می توانید بر روی تلگراف هیل قدم بزنید.

مسیر پیاده روی انجل ایسلند

سطح دشواری: در بعضی جاها مسطح است، به طور کلی مسیر متفاوت می باشد.

انجل ایسلند در خلیج شهر سان فرانسیسکو واقع شده است. رفتن به این مکان باعث می گردد شما بیینده چشم انداز ای با دیدگاهی 360 درجه از شهر و خلیج باشید. شما می توانید با کشتی به وسیله سان فرانسیسکو و یا با ماشین به وسیله پل دروازه طلایی به این مکان بیایید. برای امدن به اینجا در تیبورون کشتی های بیشتری نسبت به سان فرانسیسکو وجود دارد. در این مکان فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری و کایاک سواری قابل انجام می باشد.

مسیرهای پیاده روی تعیین

اگر شما می خواهید که به پیاده روی بروید اما نمی خواهید که این کار را تنهایی انجام دهید، از یوربون هایکرز میتوانید بهره ببرید، تورهای پیاده روی می باشد که شامل مسیرهای مختلفی از جمله بعضی از مسیرهای بالا می باشد.

راهنمای سفرهای سان فرانسیسکو دارای گزینه های بیشتری برای مسیرهای پیاده روی می باشد.

منبع: همگردی

به "برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مسیرهای پیاده روی در سان فرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید