با جدیدترین دستیار هوشمند مدیریت خانه آشنا شوید ، همگام با دستیار صوتی آمازون ، قابلیت کنترل تمامی وسایل خانه

به گزارش وبلاگ داریوش، پنل هوشمند برلیانت، قادر است با یاری صفحه نمایش برلیانت، بین اشیا هوشمند خانه ارتباط برقرار کند. این سیستم هوشمند مثل یک مدیر باهوش عمل نموده و به آنالیز شرایط محیط می پردازد.

با جدیدترین دستیار هوشمند مدیریت خانه آشنا شوید ، همگام با دستیار صوتی آمازون ، قابلیت کنترل تمامی وسایل خانه

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از سی نت، این سیستم هوشمند به کنترل شرایط هر اتاق می پردازد و به کاربران اجازه می دهد تا با لمس صفحه هوشمند این وسیله وای فای را کنترل نمایند، نور را کم و زیاد نمایند یا انواع چراغ ها، ترموستات، دوربین های موسیقی و ویدیوها را کنترل نمایند.

پنل برلیانت به وسیله دستگاه های دستیار صوتی مثل آمازون اکو نیز به سهولت قابل آنالیز است و با اغلب سیستم های هوشمند ارتباط برقرار می نماید.

این سیستم در دیوارهای خانه شما قرار می گیرد . افزون بر این به دلیل دارا بودن صفحه لمسی کار با آن بسیار ساده است. شاید جالب باشد که بدانید این سیستم هوشمند با سایر برندهای معتبر از جمله سامسونگ نیز به سهولت ارتباط برقرار می نماید.

منبع: انتخاب

به "با جدیدترین دستیار هوشمند مدیریت خانه آشنا شوید ، همگام با دستیار صوتی آمازون ، قابلیت کنترل تمامی وسایل خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جدیدترین دستیار هوشمند مدیریت خانه آشنا شوید ، همگام با دستیار صوتی آمازون ، قابلیت کنترل تمامی وسایل خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید