چرا باید لوستر خبرنگارانی بخریم؟

به گزارش وبلاگ داریوش، لوستر خبرنگارانی ، یک المان برای تزیین محیط خانه و خبرنگاران هاست که علاوه بر روشن کردن فضا برای زیباسازی محیط خانه از آن استفاده می شود. هر خانه ای به منابع نور متعدد و متنوع نیاز دارد تا فعالیت های مختلف بهتر و راحت تر انجام شود. معمولا وزن لوستر خبرنگارانی کمتر از مدل های دیگر لوستر است و به دلیل اینکه کاربرد آن که یک منبع نور متصل به خبرنگاران است، برای روشن کردن کل فضا نیست، معمولا نور ملایم تری دارد. نور لوستر خبرنگارانی باعث می شود فضا عمق بیشتری پیدا کند و به تناسب جهت نور، فضا بزرگتر یا دنج و گرم تر به نظر برسد.

چرا باید لوستر خبرنگارانی بخریم؟

لوستر وبلاگ داریوشی امروزی از روش های ابتدایی بشر برای روشن کردن محیط زندگی خود الهام گرفته شده است. در دوران قرون وسطی از مشعل ها و شمع ها به عنوان عناصری دکوراتیو شبیه به لوستر وبلاگ داریوشی امروزی برای تزئین وبلاگ داریوش ها و همچنین ایجاد روشنایی استفاده می کردند.

برای خرید انواع لوستر وبلاگ داریوشی باید با نکاتی چون تفاوت لوسترهای وبلاگ داریوشی در انتشار جهت های مختلف نور، مدل های متنوع آن و کاربرد هرکدام آشنا شوید.

کاربردهای لوستر وبلاگ داریوشی

معمولاً لوستر وبلاگ داریوشی به جای اینکه منبع اصلی روشنایی باشد، کامل کننده روشنایی منزل است و به عنوان نور کمکی از آن استفاده می شود. انواع لوستر وبلاگ داریوشی در بازار وجود دارد که باتوجه به سبک دکوراسیون خانه می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند. مثلا مدل های کلاسیک لوستر وبلاگ داریوشی دارای فرم های متنوعی هستند؛ اما اگر طرح های ساده تر را ترجیح می دهید، می توانید از لوستر وبلاگ داریوشی با طراحی مدرن استفاده کنید. از لوستر وبلاگ داریوشی مدرن می توان به صورت منفرد برای ایجاد سطوح متفاوتی از روشنایی استفاده کرد. مثلا روشنی بخشیدن به یک وسیله تزئینی مثل تابلو یا روشن کردن کنج های خانه.

لوستر وبلاگ داریوشی را حتی می توان در سرویس های بهداشتی و در دو طرف آینه حمام یا دستشویی نصب کرد و روشنایی یک نواختی را ایجاد کرد. از لوستر وبلاگ داریوشی می توان برای روشنایی بخشیدن به محیطی مثل راه پله هم استفاده کرد یا به کمک یک لوستر وبلاگ داریوشی فانتزی می توان به وسایلی مثل مبل یا کنسول جلوه بیشتری داد. به طورکلی خرید لوستر وبلاگ داریوشی دو مزیت عمده دارد:

کاربرد تزئینی

لوسترهای متنوع و مختلفی برای انتخاب وجود دارد. لوستر وبلاگ داریوشی کلاسیک جلوه خوبی به هر اتاقی در خانه شما می بخشد، مخصوصاً وقتی که برای اتاق های ناهارخوری و اتاق خواب هایی استفاده شود که با مبلمان و دکوراسیون عتیقه همراه است. لوستر وبلاگ داریوشی مدرن نیز در میان طرح های مدرن، زیبایی خانه هایی با دکوراسیون مینیمال را دوچندان می نماید.

بهینه سازی انرژی

اگرچه ممکن است باور نکنید، اما نورپردازی کمکی یکی از روش های کاهش بازده انرژی است. لوسترهای اصلی، قسمت قابل توجهی از کل برق مصرفی در خانه شما را مصرف می کنند . لوستر وبلاگ داریوشی ، بدون نیاز به روشن شدن کل اتاق، نور ملایمی برای روشنایی تأمین می نماید. این بدان معناست که در کل، انرژی کمتری مصرف می شود.

نکات مهم در خرید لوستر وبلاگ داریوشی

انواع لوستر وبلاگ داریوشی کارایی مخصوص خود را دارند؛ پس در قدم اول باید بدانید اولویت شما در خرید لوستر وبلاگ داریوشی چیست؟ زیبایی و استفاده از ترند روز دنیا در نورپردازی دکوراسیون خانه برای شما مهم است یا فقط کیفیت نوری که به محیط خانه شما وارد می شود و ملاک تزیینی لوستر وبلاگ داریوشی از اهمیت کمتری برخوردار است؟ با توجه به دو فاکتور سلیقه و بودجه موردنظر خود می توانید از بین انواع لوستر وبلاگ داریوشی مناسب ترین مدل آن را انتخاب کنید.

کدام لوستر وبلاگ داریوشی را بخرید؟

تفاوت لوستر های وبلاگ داریوشی در جنس و جهت انتشار نور است که هرکدام کاربرد مشخصی دارد. .یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لوستر وبلاگ داریوشی خانه، شیوه پخش نور لوستر است. باید با توجه به نوع طراحی وبلاگ داریوشکوب، تفاوت لوسترهای وبلاگ داریوشی را باید در انتشار نور مدنظر قرار دهید. پس ابتدا باید سوال های زیر را از خود بپرسید؛

چه هدفی از خرید لوستر وبلاگ داریوشی دارید؟

لوستر وبلاگ داریوشی نور را در سه جهت بالا، پایین و به صورت مستقیم یا طرفین (به صورت دایره وار) پخش می نماید. اگر قصد شما از خرید لوستر وبلاگ داریوشی این است که فضای رمانتیکی به وجود آورید، در پی مدلی باشید که که نور را به سمت بالا و روی سقف پخش می نماید و باعث می شوند فضا بزرگتر از چیزی که هست به نظر برسد. اگر زاویه تابش نور لوستر وبلاگ داریوشی مستقیم باشد به برجسته سازی بافت وبلاگ داریوش کمک می کند.

اگر قصد شما از خرید لوستر وبلاگ داریوشی این است که در زمان مطالعه نور کافی داشته باشید و یا به بافت وبلاگ داریوش جلوه دهید، بین انواع لوستر وبلاگ داریوشی مدلی را انتخاب کنید که نور رو مستقیم به سمت پایین پخش می کنند. یعنی فضای کمتری در معرض نور قرار می گیرد و یک نقطه خاص مثل بالای گلدان یا بالای مبل و… را روشن می نماید. اگر این مدل لوستر در ارتفاع پایین نصب شود، قسمت خوبی از کف را هم روشن می نماید. این نوع نور باعث می شود حس گرمتری را در فضا به وجود آوریم.

مدل های لوستر د یواری که پخش نور دایره ای دارد و نور رو به هر سمتی پخش می نماید، عموماً جنبه زیبایی دارند و قدرت تابش آن ها زیاد نیست؛ اما می توانند جلوه ای زیبا به پذیرایی خانه شما بدهند. برخی از انواع لوستر وبلاگ داریوشی نور را در سطح وسیعی پخش می کنند. این مدل لوستر وبلاگ داریوشی مناسب سلیقه ای است که دوست دارد نور در پذیرایی یا راهرو خانه به صورت گسترده پخش شود و در یک قسمت متمرکز نشود.

اگر قصد خرید لوستر وبلاگ داریوشی برای آشپزخانه را دارید بهتر است از بین انواع لوستر وبلاگ داریوشی مدلی را که نور مستقیم و خطی دارد را انتخاب کنید.

نور قوی برخی از انواع لوستر وبلاگ داریوشی هم کمک می نماید قسمتی از فضا در دکوراسیون برجسته تر به نظر برسد. هر چه نور لوستر وبلاگ داریوشی قوی تراز سایر لوسترها باشد، برجستگی هم بیشتر می شود. به عنوان مثال استفاده لوسترهای وبلاگ داریوشی مانند: نورافکن ها و پروژکتورهای بالا و پایین، روشی برای برجسته سازی منطقه ها کانونی است. این لوسترها به یک قطعه هنری، یک ماشین لوکس یا یک شی عتیقه در نمایشگاه ها جلوه بیشتری می دهند و باعث می شود نظر بازدیدنماینده ها جلب شود.

برای دیدن آگهی های لوستر کلیک کنید

مکان یابی لوستر وبلاگ داریوشی

ارتفاع مناسب در نصب لوستر وبلاگ داریوشی یک ونیم متر بالاتر از سطح زمین است. البته این مقدار برای همه مکان ها یکسان نیست و با توجه به مسافت محیط، ارتفاع سقف و نوع فضا این ارتفاع کم و زیاد می شود.

برخی ترجیح می دهند که ویژگی یا وسیله خاصی در اتاق یا راهرو برجسته تر از حد معمول نمایش داده شود. پس از این تکنیک استفاده می کنند که لوستر وبلاگ داریوشی را به شکلی نامعمول نصب می کنند، به همین دلیل لوستر وبلاگ داریوشی را در ارتفاعی پایین تر از حد معمول نصب می کنند. چنین لوستر وبلاگ داریوشی، همان کار آباژور رومیزی را انجام می دهد. گرچه به مقدار آباژور رومیزی انعطاف پذیر نیست؛ ولی راهی بسیار مؤثر برای جلب توجه به ویژگی موردنظر است.

برخی برای اینکه لوستر وبلاگ داریوشی جلوه بیشتری به دکوراسیون بدهد، هنگام نصب کردن لوسترها، آن ها را به صورت جفتی کنارهم نصب می کنند. این کار باعث می شود که به یک جفت لوستر وبلاگ داریوشی به یک لوستر اصلی تبدیل شوند و روشنایی بیشتری ایجاد کنند.

برای کدام بخش خانه لوستر وبلاگ داریوشی بخرید؟

البته در انتخاب مکان برای نصب انواع لوستر وبلاگ داریوشی درست و غلطی وجود ندارد، این مکان ها بر اساس پیشنهادات دکوراتورهای داخلی پیشنهاد شده اند.

  • راهروی خانه را با لوستر وبلاگ داریوشی زیباتر کنید.

وقتی لوسترهای سقفی روشنایی کافی در راهرو ایجاد نمی کنند ، خرید یک لوستر وبلاگ داریوشی فانتزی گزینه مناسبی برای انتخاب است. بهتر است هر لوستر وبلاگ داریوشی را با فاصله 1 متر و نیم از یکدیگر نصب کنید تا در راهروها از یک فضای آرام با نور ملایم بهره مند شوید. اگر می خواهید لوستر وبلاگ داریوشی را جایگزین لوستر سقفی کنید از یک چند لوستر وبلاگ داریوشی همسان استفاده کنید . برای داشتن روشنایی مناسب فاصله 25 تا 30 سانتی متر وبلاگ داریوشکوب ها از هم مناسب است.

  • ورودی خانه را با لوستر وبلاگ داریوشی رویایی کنید.

ورودی های تاریک خانه را معمولاً با استفاده از لوستر وبلاگ داریوشی تک شاخه در کنار در خانه روشنایی می بخشند و فضای خاص و دل انگیزی را ایجاد می کنند.

  • حیاط را با لوستر وبلاگ داریوشی ایمن کنید.

در ویلاهای بزرگ که معمولا باغ و استخر دارند، استفاده از لوستر وبلاگ داریوشی حیاط روش مناسبی برای روشنایی بخشیدن به استخر و تراس و محل جمع های خانوادگی است. انباری ها و پارکینگ ها با نصب این نورپردازی ایمن تر می شوند و یک نور مناسب را برای دید بهتر در شب فراهم می کنند.

  • لوستر وبلاگ داریوشی اتاق خواب به جای چراغ خواب

بسکمک از انواع لوسترهای وبلاگ داریوشی را می توانید با توجه به سرویس خواب انتخاب کنید و اگر از لامپ های کم وات هم داخل لوستر وبلاگ داریوشی استفاده کنید، کاربری چراغ خواب هم برای شما دارد و فضایی هم روی پایتختی اشغال نکند.

  • چرا باید لوستر وبلاگ داریوشی پذیرایی بخرید؟

پذیرایی خانه جایی است که همه اهالی خانه دورهم جمع می شوند، پس فضای بزرگ و نورانی لازم است. گاهی لوستر سقفی به تنهایی برای ایجاد این فضای بزرگ و پرنور کافی نیستند و نیاز به لوستر وبلاگ داریوشی احساس می شود. همچنین یکی از الهام بخش ترین تزیینات در فضای نشیمن، استفاده از لوستر وبلاگ داریوشی پذیرایی است. گاهی وسایلی که در دکوراسیون اتاق نشیمن به کاربرده شده اند، باعث تاریک به نظر رسیدن فضای اتاق می شوند. لوستر وبلاگ داریوشی پذیرایی با ایجاد نوری ملایم می تواند فضای اتاق را روشن کند.

برا این کار انواع لوستر وبلاگ داریوشی پذیرایی را با مدل های متفاوتی چون لوستر وبلاگ داریوشی شاخه دار و بدون شاخه و لوستر وبلاگ داریوشی تخت که به صورت کامل به وبلاگ داریوش نصب می شوند، می توان خریداری کرد.

چه تعداد لوستر وبلاگ داریوشی نیاز دارید؟

برای انتخاب تعداد لوستر وبلاگ داریوشی در یک مکان مشخص باید مقدار روشنایی از منابع دیگر مثلا نور طبیعی محیط را حساب کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

به جنس لوستر وبلاگ داریوشی دقت کنید

یکی از تفاوت های لوسترهای وبلاگ داریوشی با یکدیگر در جنس بدنه آن هاست. انواع لوستر وبلاگ داریوشی عبارتند از: لوستر وبلاگ داریوشی فلزی، لوستر وبلاگ داریوشی چوبی، لوستر وبلاگ داریوشی برنزی، لوستر وبلاگ داریوشی پلاستیکی، لوستر وبلاگ داریوشی کریستالی و لوستر وبلاگ داریوشی آلومینیومی از انواع لوسترهای وبلاگ داریوشی هستند.

لوسترهای وبلاگ داریوشی با بدنه چوبی و پلاستیکی وزن کمتری دارند و به همان نسبت معمولا قیمت کمتر و به صرفه تری هم دارند. لوستر وبلاگ داریوشی چوبی هماهنگی و تناسب خوبی با دکوراسیون و مبلمان چوبی برقرار می نماید و احساس آرامش را به وجود می آورند. باید توجه داشت این جنس لوستر وبلاگ داریوشی را معمولا فشرده می سازند تا معمولا در مقابل مشکلاتی مثل رطوبت مقاوم باشد.

لوستر وبلاگ داریوشی فلزی وزن بیشتر و به همان نسبت محکم تر هستند و دوام بیشتری دارند و البته معمولا قیمت بالاتری به نسبت لوستر وبلاگ داریوشی چوبی دارند.

لوستر وبلاگ داریوشی کریستالی نیز به دلیل انعکاس نور و زیبایی که ایجاد می نماید، به طور خاص در ایران بسیار طرفدار دارد. باید توجه کرد که کریستالی بودن وبلاگ داریوشکوب باعث پر زرق وبرق شدن محیط می شود و مناسب دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک است و معمولاً در طراحی هایی که نیازمند سادگی هستند مانند: سبک های مدرن و مینیمال استفاده نمی شود.

لوستر وبلاگ داریوشی آلومینیومی نیز با تکنیک ریخته گری تحت فشار یا دایکاست تولید می شود. بنابراین این جنس لوستر وبلاگ داریوشی هم از مقاومت بالا و قیمت مناسب تری برخوردار است. برنز، فلز گران قیمت و سنگینی است و در نتیجه لوستر وبلاگ داریوشی برنز هم قیمت بالایی دارد. هرچه این مدل لوستر سنگین تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است.

لوستر وبلاگ داریوشی شیشه ای دست ساز و رنگی می تواند یگ گزینه هوشمندانه برای رنگی کردن اتاقی باشد که سبک مینیمالیستی دارد. وقتی این چراغ ها روشن باشند، نور رنگی روی وبلاگ داریوش پخش می نماید.

منبع: بلاگ دیوار

به "چرا باید لوستر خبرنگارانی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید لوستر خبرنگارانی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید