درخشش قلب های طلایی، برترین هدیه ولنتاین با توجه به بودجه شما

به گزارش وبلاگ داریوش، برای ولنتاین چه هدیه ای در نظر گرفته اید؟ طلا یکی از برترین گزینه ها است. مجموعه گالری طلای پرسته برترین انتخاب ها را پیش روی شما قرار می دهد.

درخشش قلب های طلایی، برترین هدیه ولنتاین با توجه به بودجه شما

هدیه ولنتاین یا روز جهانی عشق، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در یک رابطه عاطفی و عاشقانه است. طلا برترین انتخاب برای این روز حساس و سرنوشت ساز بشمار می رود. هدیه ای که بدون شک لبخند و شادی را به لب های هر فردی می آورد. کوشش مجموعه گالری طلا پرسته همواره بر این است تا خرید آنلاین طلا را برای شما هرچه بیشتر آسان کند.

به همین دلیل در ادامه به شما یاری می کنیم تا بر اساس بودجه خود برترین طلا را برای کادوی ولنتاین بخرید.

چرا برای کادوی ولنتاین طلا بخریم؟

ولنتاین روز عشاق است و زوج ها تمام کوشش خود را می نمایند تا با هدایایی ارزشمند، بیشتر از قبل خود را در دل یکدیگر جا نمایند.

یکی از برترین گزینه ها برای هدیه دادن در این روزِ مبارک، طلاست.

طلا نه تنها ارزش معنوی دارد، بلکه نوعی سرمایه گذاری اقتصادی هم به شمار می رود. وقتی شما به جای هدیه های مرسوم روز ولنتاین، بودجه خود را صرف خرید کادوی طلا بکنید، مطمئن خواهید بود که هم پولتان را در جای درست هزینه نموده اید، هم باعث خوشحالی مضاعف طرف مقابل خود می شوید.

یعنی در اصل به این توجه داشته باشید که ولنتاین فقط یک روز است و در چشم برهم زدنی هم تمام می گردد. اما وقتی هدیه طلا می خرید، ارزش و اعتبار آن و حسی که در طرف مقابل ایجاد نموده اید برای سال ها باقی خواهد ماند.

شما هر کار دیگری در ولنتاین انجام دهید، از رزرو میز در رستوران های خاص گرفته تا هدیه دادن عروسک و گل و شکلات (که بسیار مرسوم است) بعد از چند روز اثرش را از دست خواهد داد. اما وقتی طلا می خرید، شخص موردنظرتان دایم از آن استفاده می نماید و همواره برایش یادآوری می گردد که این هدیه ای از طرف شما است.

از دیگر دلایلی که گالری پرسته پیشنهاد می نماید در چهاردهم فوریه (مصادف با 25 بهمن ماه) برای فرد موردعلاقه خود طلا بخرید، این است که با بقیه فرق داشته باشید!

هدیه دادن طلا و جواهر در روز ولنتاین چندان مرسوم نیست. بنابراین چه کاری بهتر از اینکه با خرید طلا به شریک عاطفی نشان دهید که شما برای خرید یک کادوی ارزشمند برای او وقت و هزینه صرف نموده اید! با این کار می توانید تداوم رابطه خود را هم تضمین کنید؛ وقتی شما به طرف مقابل حسی از احترام و عشق منتقل می کنید، او نیز متقابلا برایتان ارزش و احترام زیادی قائل خواهد بود؛ و این امر یعنی پایداری دوستی.

چه طلایی برای کادوی روز ولنتاین مناسب است؟

برای اینکه هدیه شما بیشتر باعث خوشحالی شریک عاطفی تان گردد، توصیه می کنیم سراغ طلاهایی بروید که طرح قلبی یا رنگ قرمز دارند. ما در گالری پرسته انواع مختلفی از این محصولات را داریم که می توانید با توجه به بودجه خودتان و سلیقه طرف مقابلتان، مدل مناسب را بخرید.

فرقی نمی نماید که دستبند، گوشواره، النگو، گردنبند یا انگشتر طلا باشد، هر طلایی که نشانی از عشق در خود را دارد را با توجه به سلیقه و بودجه خود بخرید.

البته پیش از خرید، سعی کنید کشف کنید چه تیپ طلاهایی برای شخص مقابل شما ارزشمند و مجذوب کننده است. به طور مثال بعضی از خانم ها به هیچ عنوان النگو دوست ندارند. یا بعضی عاشق گوشواره های حلقه ای هستند.

سلیقه او را می توانید از روی طلاهایی کشف کنید که در حال حاضر دارد و از آن ها استفاده می نماید.

با در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل و با تکیه بر عشق محور بودن طلا، گزینه های موردنظرتان را از میان انبوه مدل های قلبی یا قرمز جدا کنید. سپس سراغ فیلتر کردن قیمت ها بروید. سقف بودجه خود را در نظر بگیرید و در میان مدل های انتخابی، آنهایی که با جیب شما همخوانی دارند را جدا کنید.

در این مرحله، فقط چند گزینه محدود باقی می ماند که بهتر است سلیقه خودتان را وارد عمل کنید و مدلی که بیشتر دوست دارید را بخرید.

حتی می توانید با سفارش یک طلای اختصاصی، هدیه ای منحصربه فرد به عشقتان هدیه دهید و مطمئن باشید که نمونه آن در هیچ فروشگاه دیگری وجود ندارد.

برای این منظور باید سراغ طلای دست ساز بروید. طرح موردنظرتان را به متخصصان این امر شرح دهید تا آن را به شکل و رنگ دلخواهتان بسازند. البته برای این منظور حتما باید از چند هفته زودتر اقدام کنید تا مطمئن شوید در روز ولنتاین هدیه شما آماده است.

خرید کادوی طلا برای روز ولنتاین از گالری پرسته

مجموعه گالری طلا پرسته در راستای جلب رضایت مشتریان خود، محصولاتی با طراحی های متناسب با روز عشق در فروشگاه های خود در سراسر ایران عرضه می نماید. شما می توانید مدل های مختلف را بر اساس طرح و قیمت در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته آنالیز کنید و مدل موردنظرتان را یا به صورت آنلاین سفارش دهید یا از فروشگاه های سطح شهر به طور مستقیم بخرید.

منبع: کجارو / parasteh.com

به "درخشش قلب های طلایی، برترین هدیه ولنتاین با توجه به بودجه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش قلب های طلایی، برترین هدیه ولنتاین با توجه به بودجه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید