خبرنگاران رقابت 40 هزار داوطلب کنکور سراسری سال 99 در البرز آغاز شد

به گزارش وبلاگ داریوش، کرج - خبرنگاران - همزمان با سراسر کشور، رقابت 40 هزار داوطلب کنکور سراسری سال 99 در استان البرز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز شد.

خبرنگاران رقابت 40 هزار داوطلب کنکور سراسری سال 99 در البرز آغاز شد

کنکور سراسری سال 99 در زیر مجموعه حوزه های ملاک عمل به نام های دانشگاه فرهنگیان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دانشگاه خوارزمی، آموزش و پرورش فردیس، آموزش و پرورش کرج، اشتهارد و ساوجبلاغ و نظرآباد سازماندهی شده است.

کنکور سراسری 99 در 4 روز و درنوبت صبح در رشته های هنر، ریاضی، ادبیات و علوم انسانی و علوم تجربی شروع شد.

آزمون عمومی واختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنردرصبح چهارشنبه 29 مرداد، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، و علوم انسانی درصبح پنجشنبه 30 مرداد،داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی درصبح جمعه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه برگزار می شود.

با توجه به اهمیت امنیت ترافیکی داوطلبان کنکور، پلیس راهور استان البرز با اجرای تمهیدات ترافیکی و روان سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور داوطلبان را فراهم می کند.

با توجه به اینکه آزمون کنکور سراسری از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 29 مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه درچهار روز متوالی ادامه دارد، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ساعت شش صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون و اطراف آن مستقر می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در زمینه کنکور سراسری سال 99 به وبلاگ داریوش گفت: مسئولیت برگزاری آزمون 22 هزارنفر از داوطلبان کنکور سراسری 99 دراین استان را آموزش و پرورش البرز برعهده دارد.

سالارقاسمی از آموزش و پرورش کرج، فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد به عنوان حوزه های ملاک عمل درآزمون سراسری کنکور 99 یاد کرد.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهترکنکور با توجه کامل به اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی درحوزه های آزمون سراسری دراین استان پیش بینی و عملیاتی شده است.

وی گفت: با توجه به حساسیت های داخلی و خارجی دربرگزاری کنکور، تلاش داریم تا این آزمون به نحو احسن و با مشارکت مدبرانه مدیران و روسا برگزارشود.

قاسمی شرح داد: به منظور جلوگیری ازتراکم جمعیتی داوطلبان، زمان برگزاری آزمون از 2 روز به 4 روز افزایش پیدا کرد.

وی با تاکید برحضورمراقبین سلامت در حوزه های آزمون سراسری، اضافه کرد: در این دوره ازافرادی که دارای تجربه کافی درزمینه اجرای کنکور را دارند، استفاده شده است تا هم داوطلبان راضی باشند وهم آزمون به نحو احسنت برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: درکنکورامسال میزبانی 22 هزار کنکوری در 170 حوزه امتحانی ازمجموع 40 هزارشرکت کننده کنکورسراسری را برعهده داریم.

وی یادآورشد: صندلی های داوطلبان نیز با فاصله 180 سانتی مترازهم جایگذاری شده است.

وی تاکید کرد: درروزهای اخیر همه حوزه های کنکور ازسوی تیم های نظارت ازنظررعایت پروتکل های بهداشتی مورد بازدید قرارگرفته و همه مراکز کنکورمجهز به امکانات و تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی کننده ، ماسک و دستکش برای عوامل اجرایی و داوطلبان شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رقابت 40 هزار داوطلب کنکور سراسری سال 99 در البرز آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقابت 40 هزار داوطلب کنکور سراسری سال 99 در البرز آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید