مجذوب کننده ترین تفریحات جهان در تونک تپه

به گزارش وبلاگ داریوش، با رسیدن موقعیتی برای داشتن تعطیلات اغلب افراد به دنبال مکانی مناسب برای سرگرمی بوده و بعلاوه علاقه مند به طبیعت فوق العاده هستند.

مجذوب کننده ترین تفریحات جهان در تونک تپه

از مجذوب کننده ترین تفریحات قرار گرفته در ترکیه باید به تونک تپه آنتالیا اشاره نمود. این منطقه هر ساله تعداد بالایی از گردشگران آنتالیا را به سوی خود جذب می نماید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

آشنایی با تونک تپه آنتالیا

شهر آنتالیا، شهری تاریخی و گردشگری بوده و به علت قرار گرفتن مکان های فوق العاده همانند تونک تپه محبوبیت بالایی نیز دارد. تونک تپه به علت اینکه در ارتفاع بالایی قرار گرفته احساس هیجان را برای شما ایجاد می نماید. بعلاوه این مکان برای گردشگران انواع مختلف از امکانات را فراهم نموده است.

تونک تپه کجاست؟

شما در هنگام سفر به آنتالیای ترکیه تونک تپه را در قسمت شمال غربی پیدا خواهید کرد. تونک تپه از فوق العاده ترین منطقه های گردشگری آنتالیا محسوب می گردد که در محله لیمان، کمربندی آنتالیا واقع شده است. باتوجه به محل قرارگیری و آب و هوای بسیار مطلوب، تونک تپه علاقه مندان بسیار زیادی دارد.

ارتفاع تونک تپه آنتالیا

تونک تپه دارای 618 متر ارتفاع بوده و این ارتفاع سبب شده است که گردشگران به سوی این منطقه جذب شوند. تونک تپه امکانات و تجهیزات مناسبی را برای کوهنوردان فراهم نموده و انواع تفریحات کوهستانی را درون خود جای داده است. برای خواندن دانستنی های مجذوب کننده گردشگری زیباترین مراسم چای کجا برگزار می گردد؟ را بخوانید.

امکانات تونک تپه آنتالیا

تونک تپه یکی از مناطقی بوده که تمام امکانات را در خود جای داده است و هنگام سفر به این منطقه شما هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد و سفری فوق العاده برای شما رقم خواهد خورد.

تله کابین تونک تپه

از پرطرفدارترین تفریحات قرار گرفته در تونک تپه تله کابین آن است که در منطقه کمر قرار گرفته است. این تله کابین از بالای تونک تپه تا کوه تورس غربی و بعلاوه منطقه ساحلی کنیلاتی امتداد دارد. شما هنگام سوار شدن با چشم انداز فوق العاده طبیعت و بعلاوه آبی بی کران دریا روبرو خواهید شد.

رستوران گردان تونک تپه

یکی از بزرگ ترین امکانات تونک تپه آنتالیا رستوران گردان آن بوده و با صرف غذاهای لذیذ و دلچسب توانسته توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. بعلاوه این رستوران به علت 360 درجه بودن و قرار گرفتن در بالای تونک تپه خود به تنهایی باعث این محبوبیت می تواند باشد.

طبیعت فوق العاده ای برای پیاده روی و عکاسی در تونک تپه وجود دارد. منطقه ای دنج و آرام برای پیاده روی یکی از این امکانات بسیار عالی این مکان محسوب می گردد. بعلاوه در این منطقه به علت طبیعت بکر و زیبایی فضا، منطقه ای فوق العاده برای عکاسی خواهد بود.

کلام آخر

تماشای آنتالیا از بالای تونک تپه لذت دیگری را برای شما در طول سفر ایجاد می نماید. گردش در تونک تپه آنتالیا که یکی از پرطرفدارترین منطقه های گردشگری بوده برای شما در این سفر حس و حال دیگری به وجود می آورد. بعلاوه این منطقه با قرار دادن امکانات متنوع و تفریحی باعث شده که گردشگران رضایت کامل را نسبت به تونک تپه داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری تنها شهر بدون گورستان در ایران را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "مجذوب کننده ترین تفریحات جهان در تونک تپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین تفریحات جهان در تونک تپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید