ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری

به گزارش وبلاگ داریوش، برای تغییر و تحول در دکوراسیون دفتر اداری همواره احتیاج به صرف زمان و هزینه های بالا نیست. گاه با چند ترفند ساده و ایجاد تغییر و جابه جایی در عناصر کوچک می توان نتیجه ای موثر و رضایت بخش دریافت کرد. تغییر رنگ دیوارها، اضافه کردن تزیینات به دیوار و میز کار، محیط دفتر اداری شما را از یکنواختی و رکود خارج نموده و باعث افزایش کارآیی و حس رضایت در کارمندان می گردد. در این مقاله شما را با ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری آشنا می کنیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری

نورپردازی مناسب؛ ترفندی برای افزایش انگیزه کارکنان در محیط کار

یکی از عناصر مهمی که باعث ایجاد تحول در دکوراسیون دفتر اداری می گردد، نورپردازی است. وجود نور طبیعی و توجه به نورپردازی به افزایش انگیزه کارکنان یاری می نماید. این موضوع بعلاوه تاثیر به سزایی بر بهبود عملکرد در محیط کار می گذارد. مطالعات نشان می دهد کارمندانی که در معرض نور طبیعی قرار گرفته اند، احساس راحتی و رضایت بیشتری در محل کار داشته اند.

اگر تعداد پنجره ها در دفتر و محیط کار شما اندک است، توصیه می کنیم برای ورود نور بیشتر، پرده های روشن و نازک را جایگزین پرده های ضخیم و تیره کنید. برای تزریق نور بیشتر به محیط نورپردازی به یاری لامپ ها نیز موثر خواهد بود. برای رسیدن به نور طبیعی بهتر است لامپ هایی با نور زرد و سفید را ترکیب کنید. با خرید تابلو برای دفتر کار و قرار دادن آن زیر لامپ ها فضایی متفاوت و مجذوب نماینده برای کارمندان ایجاد می گردد.

بازی با رنگ ها ترفندی ساده و مقرون به صرفه برای تحول دکوراسیون دفتر کار

رنگ یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در سراسر جهان طراحان داخلی به آن توجه ویژه ای می نمایند؛ بنابراین زمان تغییر دکور دفتر اداری نباید از اهمیت رنگ ها غافل شد. رنگ ها تاثیر عمیقی بر روحیه و عملکرد ذهنی کارمندان می گذارند. برخی از رنگ های خاص مثل سفید و آبی باعث افزایش بهره وری در کارمندان می شوند. با سفارش تابلو شاسی و قرار دادن آن در وسط دیوار می توانید برای دفتر کار خود یک نقطه کانونی ایجاد کنید.

هنگام انتخاب رنگ برای دکوراسیون دفتر کار و اتاق ها به بحث روان شناسی رنگ توجه کنید. برای ایجاد احساس رضایت در کارمندان و افزایش بهره وری آن ها بهتر است از مقداری رنگ انگیزشی، الهام بخش، تسکین دهنده و انتقال دهنده قدرت بهره ببرید. رنگ های آبی، سبز، بنفش، صورتی و زرد از جمله رنگ هایی هستند که این احساسات را به افراد منتقل می نمایند.

با مبلمان یک دست و استاندارد نظم و زیبایی را به دفتر کار برگردانید

وجود مبلمان نامناسب در محیط کار باعث خستگی زودهنگام در حین کار می گردد. کارمندان بیشتر ساعات روز مشغول کار پشت میز هستند و روی صندلی می نشینند. در نتیجه استفاده از صندلی های نامناسب به سلامت آن ها نیز لطمه می زند و در نهایت شاهد کاهش کارایی آن ها خواهیم بود. استفاده از میز و صندلی نامناسب ضربه عمیقی به بهره وری کارمندان می زند. در نتیجه هنگام تغییر دکوراسیون دفتر کار باید به استاندارد صندلی ها و تناسب آن ها با محیط توجه ویژه ای داشت.

اگر در پی راهی برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری خود هستید، توصیه می کنیم تهیه صندلی هایی راحت و با طراحی اصولی را در دستور کار قرار دهید. با این کار علاوه بر تهیه صندلی های استاندارد، هماهنگی در مبلمان اداری نیز حاصل می گردد. بعلاوه با تهیه تابلو رومیزی مرتبط با حوزه کاریتان می توانید دکوری خاص و منحصر به فرد برای کارمندان و محیط اداری ایجاد کنید.

با استفاده از آثار هنری و تابلوها یکنواختی و رکود از دفتر کارتان دور می گردد

تابلوها و آثار هنری فضای خشک و جدی محیط کار را در هم شکسته و به تلطیف فضای کاری یاری می نمایند. علاوه بر وجود آثار هنری و نصب تابلوهای متنوع روی دیوار کار، استرس کارمندان را کاهش داده و باعث ایجاد آرامش در آن ها می گردد. اضافه کردن آثار هنری بر کارایی افراد تاثیر می گذارد و آن ها را به افرادی مولد و خلاق تبدیل می نماید.

تهیه تابلوهایی که به موضوع کاریتان مرتبط هستند، به خوبی پیام شما را به مشتریان و مراجعه نمایندگان منتقل می نماید. البته در هنگام خرید تابلو و آثار هنری برای دفتر کار، سعی کنید به نظم و هماهنگی بین آثار توجه کنید. ترکیب تابلوهای انتزاعی، رنگ های نئونی و آثار هنری غیر معمول ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و آرامش حین کار را بر هم بزند.

جهانیی از طرح های متنوع تابلو برای تغییر دکوراسیون دفتر کار در شادو شیک

در این مقاله ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری را مورد آنالیز قرار دادیم. توجه به اصولی همانند نورپردازی و انتخاب رنگ مناسب برای اتاق ها به نحو چشمگیری باعث بهبود عملکرد کارکنان می گردد. بعلاوه با تهیه مبلمان مناسب و اضافه کردن تابلو و آثار هنری به فضا می توانید علاوه بر اینکه دفتر کاری شیک و مدرن داشته باشید، باعث افزایش حس رضایت و تعلق خاطر در کارمندان شوید.

اگر برای انتخاب تابلو مناسب برای محل کارتان مشکل دارید و انتخاب از بین طرح های مختلف برای شما سخت است، از یک طراح و متخصص می توانید هدایت بگیرید. همکاران ما در شاد وشیک در این مسیر همراه شما خواهند بود. به وسیله تماس با شماره 09366462000 از مشاوره و هدایت کارشناسان مجموعه شادوشیک بهره مند خواهید شد. برای خرید از این فروشگاه اینترنتی لوکس و مدرن و تماشا انواع تابلوهای دکوراتیو فقط کافی است به سایت shadoshik.com مراجعه کنید.

منبع: اتاق

به "ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهایی ساده برای تحول در دکوراسیون دفتر اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید