آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ داریوش، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای آخرین فرصت داوطلبان کنکور سراسری 1400 برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی را گفت.

آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ داریوش، مهلت مجدد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امروز، شنبه 16 اسفند ماه انتها می یابد.

داوطلبان ضروری است در این فرصت به جامانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های سازمان سنجش به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. در فرصت به جامانده داوطلبانی که پیش از این برای شرکت در کنکور سراسری 1400 اقدام نموده اند در صورت لزوم می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که تا ساعت 24 امروز، 16 اسفندماه برای ثبت نام اقدام می نمایند مشمول پرداخت هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام (هزینه مازاد) نمی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400 اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید