هتل های دو ستاره تفلیس ، تجربه امنیت و آرامش در آسیا

به گزارش وبلاگ داریوش، انسان ها در خصوص مسافرت و مواردی که در آن اتفاق می افتد، متفاوت هستند. برخی از آن ها دوست دارند که سفر هایشان بسیار هیجان انگیز باشد و به مناطقی سفر کنند که برای آن ها اوج خوشی را به همراه داشته باشد مثلا به دل طبیعت بزنند و در آن اقامت کنند، چادر به پا کنند و نهایت استفاده را از سفر خود ببرند و استفاده از یک چادر کوچک را به هتل 5 ستاره و لوکس هم ترجیح می دهند ولی در مقابل هم افرادی هستند که دوست دارند در سفر برای آن ها همه امکانات در عالی ترین سطح خود مهیا باشد و آن ها کوچکترین سختی را در سفر برای خود نمی پسندند. این گونه افراد کوشش می کنند که همه موارد برای یک سفر آرام را برای خود مهیا کنند تا بدین گونه هیچ اتفاقی سبب سلب آسایش آن ها نگردد. بخش دیگری از افراد هستند که برای سفرهای خود الگو خاصی را در نظر نمی گیرند و هرچیزی که مهیا باشد را قبول می کنند یعنی خیلی برایشان مطرح نیست که هتل 5 ستاره باشد یا در دل طبیعت اسکان یابند. این افراد برای بر گزیدن محل اسکان خود کار را به دیگران واگذار می کنند و خودشان خیلی پیگیر نیستند. ما در این مقاله سعی داریم که پیشنهادهایی را برای این گونه افراد بدهیم تا بتوانند با آسودگی خاطر به سفربروند. یکی از کشورهایی که شما می توانید به آن سفر کنید و لذت ببرید، کشور گرجستان است. این کشور دیدنی با ایران، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، ترکیه و روسیه همسایه می باشد. مرکز این کشور تفلیس شهر بسیار جذابی برای گردشگران است. اگر به این شهر سفر نمایید باید اطلاعاتی را پیش از سفر خود به آن کسب کنید، اطلاعاتی نظیر آب و هوای این شهر، زمان مناسب برای سفر به آن، مواردی که می توانید برای رفت و آمد در این شهر آن را انتخاب کنید، برخی از اصطلاحات رایج در زبان گرجی، شماره هایی که نیازمند هستید که آن ها را بدانید و بعلاوه دانستن اندکی از پیشینه و چگونگی تاریخی این شهر و آشنایی بیشتر با مردم آن. اما این ها تنها اطلاعاتی نیست که شما برای سفر خود نیازمند هستید، شما باید از انواع رستوران های این شهر آگاهی داشته باشید، اینکه چه هتل هایی در این شهر مناسب است را بدانید و یا اینکه به چه مراکز خریدی می توانید سر بزنید و خریدهای خوبی را داشته باشید. این ها مواردی است که باید پیش از سفر به هر مکانی از آن ها آگاهی داشته باشید. ما نیز در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با هتل های دو ستاره تفلیس آشنا نماییم و می خواهیم که ده تا از بهترین هتل های دو ستاره تفلیس برای شما بازگو کنیم تا شما بتوانید به خوبی و با قیمت مناسب در بهترین هتل های دو ستاره تفلیس اسکان داشته باشید.

هتل های دو ستاره تفلیس ، تجربه امنیت و آرامش در آسیا

هتل پانورما hotel panorama

یکی از سایت های معروف گردشگری سایت بوکینگ است. این سایت در اغلب مواقع می تواند یکی از منابع قابل اعتماد برای گردشگران هستند و می توان بر اطلاعاتی که درباره برترین هتل های دو ستاره تفلیس در اختیار می گذارد و نظرسنجی هایی که در قالب آمار نمایش می دهد، تکیه نمود. در این سایت ملاحظه می کنید که نام هتل پانوراما از جمله برترین هتل های دو ستاره تفلیس شناخته شده است. این هتل زیبا دارای 2 ستاره می باشد و اگر قصد شما اقامت در این هتل است باید بدانید که به طور میانه مبلغی در حدود 40 دلار یعنی چیزی در حدود 155 هزار تومان برای هر شب باید بپردازید که ازنظر کلی رنج قیمتی میانهی در برابر دیگر هتل ها برای شما خواهد بود. این هتل همانطور که پیش از این برای شما گفتیم در سایت بوکینگ شناخته شده است. اگر بخواهید از فاصله این هتل تا مکان های دیگر شهر مطلعی داشته باشید، می توانیم به شما بگوییم که هتل پانوراما تنها 10 دقیقه از خیابان نوتسوبیدزه دورتر می باشد. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب می کنید، خواهید دید که در همه اتاق های آن خدماتی را مانند تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی ارائه می گردد بعلاوه در اتاق ها می توانید به درون بالکن بروید چون در همه اتاق های هتل این بالکن طراحی شده است. از دیگر امکانات و خدماتی که مسئولان این هتل برای شما در نظر گرفته اند، می توان به این موارد اشاره نمود: اینترنت با سرعت عالی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد، خدمات اتاق، سرویس برای رفت و آمد از فرودگاه به هتل و برعکس و بعلاوه امکان استفاده از فرودگاه به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم: هتل پانوراما تنها 28 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 1.4 کیلومتری تا ایستگاه مترو دلسی واقع شده و تنها 2.3 کیلومتر تا هیپودروم فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پارک واکه بروید، باید 2.8کیلومتر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 6 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما در صورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد، باشد و یا اینکه درخواست تخت اضافی داشته باشید، کاملاً رایگان خواهد بود. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می گردد، باید هزینه ای برابر با 20 لاری گرجستان یا در حدود 25 هزار تومان اضافه بر هزینه بپردازید. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این هتل ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود. اگر شما این هتل را برای رفتن و رزرو انتخاب نموده اید، باید بدانید که آدرس این هتل که یکی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس است، به توضیح زیر می باشد:

گرجستان، تفلیس، خیابان نوستوبیدزه، خیابان ژگنتی 34

Zhghentis street #34 | Nutsubidze St, Tbilisi 0179, Georgia

هتل الکساندریا aleksandria hotel

اگر از افراد عاشق سفر هستید یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود درباره برترین هتل های دو ستاره تفلیس به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل الکساندریا از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پر بازدید است. این هتل زیبا دارای 2 ستاره می باشد و اگر قصد شما اقامت در این هتل است، باید بدانید که به طور میانه مبلغی برابر 45 دلار برای هر شب باید بپردازید که از نظر کلی رنج قیمتی مناسبی در برابر دیگر هتل ها برای شما خواهد بود. موقعیت قرارگیری این هتل زیبا در یک ساختمان تاریخی است. اگر قصد دارید از این هتل به سمت میدان اصلی شهر تفلیس یعنی میدان آزادی که به آن فریدم اسکوئر هم گفته می گردد، بروید باید بدانید که این کار تنها در عرض 2 دقیقه قابل انجام است. ممکن است با توجه به این توضیحات شما علاقه داشته باشید که از همین هتل برای سکونت بهره ببرید باید بدانید که در اتاق های این هتل از خدماتی چون تلویزیون و حمام اختصاصی می توانید بهره ببرید و بعلاوه اگر از اتاق های این هتل به سمت بیرون نظاره کنید می توانید شاهد صحنه های بسیار خوب از قسمت تاریخی شهر تفلیس باشید. یکی دیگر از حسن های هتل الکساندریا فاصله بسیار اندک آن نسبت به یکی از خیابان های اصلی شهر با نام روستاولی است. این هتل تنها 800 متر دورتر از این خیابان معروف است و شما می توانید با طی این مسیر به این مکان پر از هیاهو و زندگی سری بزنید. در کنار آن اگر بخواهید به سمت پل صلح بروید و از آن بازدید نمایید تنها احتیاجمند 10 دقیقه قدم زدن خواهید بود پس از آن شما به این پل زیبا خواهید رسید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل الکساندریا تنها 28 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا پارک پوشکین واقع شده و تنها 300 متر تا سینما روستاولی فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پارک 9 آوریل بروید، باید 400متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 00:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که بین ساعت 11:00لی 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر بچه ها همراه شما هستند و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می گردد باید هزینه ای برابر با 30 لاری گرجستان در حدود 36 هزار تومان اضافه بر هزینه بپردازید. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این هتل ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود. ممکن است شما علاقمند باشید که در این هتل اسکان پیدا کنید در این هنگام می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید و اتاق خود را در یکی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس رزرو نمایید:

گرجستان، تفلیس، خیابان پوشکین

Pushkini St, Tbilisi 0105, Georgia

هتل وایت هارت white hart

در اینجا باید این موضوع را ذکر کنیم که اگر از افراد عاشق سفر هستید، یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل وایت هارت از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. هتل وایت هارت هتلی است دو ستاره که از نظر هزینه اقامتی در رده میانه قرار می گیرد. برای اقامت در این هتل احتیاج است که شما هر شب مبلغی معادل 30 دلار که معادل چیزی در حدود 116 هزار تومان می باشد را پرداخت نمایید. این هتل بسیار زیبا که در شهر تاریخی تفلیس قرار گرفته است را می توان تنها با طی کردن مسافت 400 متری از برج متخی یافت. اگر این هتل را برای اقامت خود برگزیده اید، مشاهده می نمایید که همگی اتاق ها با تهویه هوای مطبوع و بعلاوه حمام بخار تجهیز شده اند و با حضور در اتاق خود می توانید به آسانی از اینترنتی با سرعت عالی بهره مند شوید. در اتاق های این هتل از یک سبک کلاسیک برای دیزاین بهره گرفته شده که در هر اتاق یک حمام اختصاصی هم طراحی نموده اند. برخی از افراد که به تفلیس می آیند علاقمند هستند که حتما به کلیسای سنت جرج سری بزنند و از این کلیسا هم تماشا نمایند. اگر شما هم مایل به انجام این کار هستید، می توانید تنها با 5 دقیقه قدم زدن و لذت بردن از محیط از هتل به این کلیسا برسید. در کنار همه مواردی که نام بردیم، می توانیم به خدماتی مانند رفت و آمد که مسئولین برای راحتی حال مسافران تدارک دیده اند و در کنار آن پارکینگی که به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد هم اشاره نمود. پیش از این به اینترنت این مجموعه اشاره نمودیم. حال باید این موضوع را هم ذکر کنیم که این امکان به صورت کاملا رایگان در اختیار گردشگران عزیز قرار خواهد گرفت. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل وایت هارت تنها 17.5کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری تا قلعه ناریکالا واقع شده و تنها 200 متر تا کلیسای سنت جرج فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت کلیسای متخی بروید باید 200 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 الی 20:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که بین ساعت 08:00 الی 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر شما فرزند دارید نمی توانید در این هتل اقامت کنید چرا که هتل از پذیرش بچه ها معذور است. بعلاوه باید مطلعی داشته باشید که در اتاق های این هتل نمی توانید تقاضای تخت اضافه داشته باشید. با توجه به تمامی مواردی که برای شما ذکر نموده ایم، اگر شما از علاقمندان رزرو این هتل در بین برترین هتل های دو ستاره تفلیس هستید بعد از سفر به شهر تفلیس می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

گرجستان، تفلیس، خیابان گریشاشویلی 18

18 Grishashvili str., Tbilisi 0105, Georgia

هتل الدویلا متخی hotel old villa metekhi

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید در صورتی که شما از افراد عاشق سفر هستید، این است که یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ خواهد بود و مشاهده خواهید کرد که هتل الدویلا متخی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پر بازدید است. این هتل که هتلی دو ستاره است در رنج قیمتی هتل های میانه قرار می گیرد و هزینه پرداختی شما برای هر شب این هتل مبلغ 20 دلار خواهد بود که این مبلغ می تواند تقریبا برابر با 77 هزار تومان باشد. در صورتی که در این هتل اقامت دارید و یا تصمیم گرفته اید که این هتل را برای سفر خود رزرو نمایید، باید مطلع باشید که در تمامی اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و مناسب و دارا بودن کتری برقی و تلویزیون استفاده نمایید. برخی از اتاق های این هتل نمای بسیار زیبایی از شهر و یا باغی زیبا را برای شما به نمایش در می آورند. اگر شما می خواهید که به راحتی از فرودگاه به این هتل بیایید و یا مسیر عکس آن به هنگام برگشت را با آسودگی طی کنید، تنها کافی است که از کارمندان هتل درخواست سرویس رفت و آمد را داشته باشید اما به این مسئله دقت کنید که این سرویس برای شما به صورت رایگان ارائه نخواهد شد و باید برای آن مبلغی را بپردازید. در این هتل بعلاوه شما می توانید از خدماتی مانند استفاده کاملا رایگان از پارکینگ مجموعه، اینترنت با سرعت عالی و کاملا مجانی و خدمات اتاق بهره ببرید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل الدویلا متخی تنها 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا کلیسا متخی واقع شده و تنها 400 متر تا کلیسای سنت جرج فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پل صلح بروید باید 400 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 23:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که بین ساعت 12:00 الی 14:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 2 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما درصورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد و یا تخت هایی که به صورت کاملاً مجزا در اختیار شما قرار خواهند داد و مخصوص بچه ها است، باشد کاملاً رایگان خواهد بود. هزینه اقامت برای بچه ها شما که زیر 16 سال سن دارند و می خواهند از تخت های اضافی که به وسیله هتل در اختیار مهمانان قرار داده می گردد، استفاده نمایند تنها 20 لاری گرجستان خواهد بود که به تومان چیزی در حدود 25 هزار تومان خواهد شد. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند باید هزینه ای برابر با 25 لاری گرجستان یا معادل 30 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. اگر شما حیوان خانگی با خود به همراه دارید و یا علاقمند هستید که آن ها را در این سفر با خود همراه نمایید باید بدانید که ورود این حیوانات به داخل هتل کاملا آزاد می باشد و مسئولین آن از شما هیچ گونه مبلغی را برای این کار دریافت نمی نمایند. اگر شما از آن دست افرادی هستید که از این هتل در بین برترین هتل های دو ستاره تفلیس خوشتان آمده و علاقمند هستید که در آن اقامت کنید باید از آدرس آن به خوبی مطلعی داشته باشید. ما در زیر آدرس این هتل را برای شما ذکر نموده ایم تا با خود به همراه داشته باشید و به مسئله ای برنخورید:

گرجستان، تفلیس، خیابان ایسانی 5

Isani street 5, Tbilisi 380103, Georgia

هتل ام ام جی hotel mmg

ممکن است شما از آن دست افرادی باشید که همیشه در سفر هستید و به نوعی عاشق سفر کردن می باشید پس یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل ام ام جی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل خاص هتلی با دو ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت چیزی در حدود 30 الی 40 دلار است که چیزی در حدود 116 هزار تومان الی 155 هزار تومان می گردد که مقداری مناسبی برای مسافران محسوب می گردد و می تواند جز گزینه های انتخابی شما قرار گیرد. هتل ام ام جی از جمله هتل های خوبی است که در فاصله اندکی از میدان آزادی شهر تفلیس قرار گرفته است. این فاصله که تنها چیزی در حدود 200 متر خواهد بود، می تواند محل اقامتی برای شما باشد. پیش از این نیز اشاره نمودیم که این هتل در سایت بوکینگ در بین نظر سنجی ها همیشه جایگاه مناسبی دارد. شما اگر در این هتل اقامت کنید، می توانید ببینید که در تعداد زیادی از این اتاق ها حمام اختصاصی و یا حمام اسپا وجود دارد ولی در کنار این ممکن است شما در اتاقی ساکن شوید که از این امکانات به دور است و تنها از دستشویی و سشوار می توانید بهره مند باشید. در کنار تمامی این ها شما می توانید از خدماتی مانند اینترنت و آن هم با سرعت بالا و کاملا رایگان، سرویس رفت و آمد برای فرودگاه و بعلاوه پارکینگ برای اتومبیل ها استفاده نمایید. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم واصلی شهر بپردازیم. هتل ام ام جی تنها 18 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا میدان آزادی واقع شده و تنها 300 مترتا میدان پوشکین فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت کلیسای سیونی بروید، باید 400 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 12:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 11:30 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل اتاق ها توانایی وجود تخت اضافه را ندارند پس از تقاضای آن خودداری نمایید. بعلاوه اگر شما حیوانات خانگی دارید و علاقمند هستید آن ها را در سفر خود همراه داشته باشید، باید بدانید که در این هتل نمی توانید اقامت کنید چرا که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع می باشد. در صورتی که شما مطالعه و تحقیق نموده اید و از بین برترین هتل های دو ستاره تفلیس، هتل ام ام جی را برای سکونت بر گزیده اید، می توانید آدرس آن را که در قسمت پایین مشاهده می کنید با خود به همراه داشته باشید:

گرجستان، تفلیس، خیابان آبسدزاده، جیا 8

#8 Gia. Abesadze str., 0105 Tbilisi City, Georgia

هتل وازی vazi hotel

در رابطه با این هتل زیبا در بین برترین هتل های دو ستاره تفلیس نیز همانند دیگر هتل های معرفی شده باید ذکر کنیم که اگر از افراد عاشق سفر هستید یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل وازی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل در رتبه بندی هتل های دو ستاره قرار می گیرد و اگر شما این هتل را برای اقامت خود برگزیده اید باید مبلغی معادل 30 دلار که برابر با 116 هزار تومان است را به هتل بپردازید که در درجه بندی هزینه ها برای مسافران در رده مناسب قرار می گیرد. پس از اسکان دراین هتل نسبتا خوب به راحتی می توانید به سمت سالن اپرا و تئاتری بروید که در شهر تفلیس ساخته شده است چرا که فاصله زیادی از این مکان ندارد. اگر از دسته افرادی هستید که به غذاهای بومی هر کشور علاقمند هستید و دوست دارید در سفرهای خود از این غذاها تست کنید، می توانید در این هتل از آن ها بهره مند شوید و اطمینان داشته باشید که کیفیت آن ها بسیار مناسب خواهد بود. اندکی قدم بزنید تا بتوانید از هتل وازی به آسانی به مکان های مورد علاقه گردشگر ها در تفلیس بروید و بعلاوه از تماشا چشم انداز های طبیعی که در راه شماست نهایت لذت را ببرید. از دیگر خدمات این هتل می توان به اینترنت با سرعتی بالا که کاملا رایگان است و سرویس رفت و آمد مسافران به فرودگاه که آن هم مجانی است و هزینه ای را از گردشگران عزیز دریافت نمی کند، اشاره نمود. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل وازی تنها 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا کلیسا متخی واقع شده و تنها 400 متر تا کلیسای سنت جرج فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پل صلح بروید باید 500متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 12:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 11:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. هزینه اقامت برای بچه ها شما که زیر 16 سال سن دارند و می خواهند از تخت های اضافی که به وسیله هتل در اختیار مهمان ها قرار داده می گردد، استفاده نمایند تنها 20 لاری گرجستان خواهد بود که به تومان چیزی در حدود 25 هزار تومان خواهد شد. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند باید هزینه ای برابر با 40 لاری گرجستان یا معادل 50 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. اگر شما از آن دست افرادی هستید که از این هتل خوشتان آمده و علاقمند هستید که در آن اقامت کنید باید از آدرس آن به خوبی مطلعی داشته باشید. ما در زیر آدرس این هتل را که یکی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس است، برای شما ذکر نموده ایم تا با خود به همراه داشته باشید و به مسئله ای بر نخورید:

گرجستان، تفلیس، خیابان ایسانی 8

Isani street, 8, Tbilisi 0103, Georgia

هتل وی آی پی hotel vip

آیا شما جز گروهی هستید که از سفر کردن بسیار لذت می برید؟ پس یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل وی آی پی از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل بسیار خاص، هتلی دو ستاره است که شما برای پرداخت هزینه اقامت آن با مشکل زیادی روبرو نخواهید شد چرا که در سطح قیمتی میانه قرار گرفته است. در این هتل تنها با پرداخت 45 دلار که برابر با 175هزار تومان خواهد بود، از برترین امکانات بهره مند خواهید شد. موقعیت جغرافیایی هتل وی آی پی در قسمت مرکزی شهر تفلیس می باشد و دارای فاصله اندکی از میدان اصلی این شهر یعنی میدان آزادی می باشد. بعلاوه شما می توانید به آسانی با اسکان در این هتل به مکان هایی مانند قسمت تاریخی شهر و یا باغ گیاه شناسی بروید که رسیدن به هر کدام از آن ها به ترتیب تنها با 1 دقیقه و15 دقیقه قدم زدن میسر خواهد بود. بعلاوه از دیگر مزایای این هتل فاصله آن از ایستگاه راه آهن و یا فرودگاه بین المللی می باشد. از خدماتی که این هتل برای مشتریان خود ارائه می کند می توان به اینترنت با سرعت بالا که به صورت رایگان می باشد، پارکینگ مجموعه که آن هم رایگان است و سرویس رفت و آمد فرودگاهی اشاره نمود اما تنها این امکانات نیست بلکه شما می توانید از خدمات اتاق در این هتل نیز استفاده نمایید و خیالتان از تمیزی اتاق ها راحت باشد. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل وی آی پی تنها 18.3کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 100 متر تا کلیسا سیونی واقع شده و تنها 400 متر تا کلیسای سنت جرج فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پل صلح بروید باید 200 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 1 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما در صورتی که در تخت هایی که در اتاق وجود دارد، باشد کاملاً رایگان خواهد بود. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند، باید هزینه ای برابر با 34 لاری گرجستان یا معادل 40 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. خیلی از افرادی که این هتل را رزرو می نمایند زمانی که به تفلیس می رسند در صورتی که از پیش خواهان استفاده از ترانسفر فرودگاهی نشده باشند، ممکن است با دادن آدرس به تاکسی ها دچار مشکل شوند ولی ما در زیر آدرس این هتل را به طور کامل برای شما ذکر نموده نام تا شما با این مشکل رو به رو نشوید. فقط کافی است آن را با خود همراه کنید:

گرجستان، تفلیس، خیابان لسلدیدزه 31

Leselidze Street 31, 0105 Tbilisi City, Georgia

هتل سالو hotel salo

اگر شما دائم در سفر هستید و یا علاقه خاصی به کسب اطلاعات در زمینه سفر دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت بوکینگ سری بزنید. در این سایت شما می توانید بنا به نظرات افراد رتبه بندی کیفی هتل ها و مراکز اقامتی را مشاهده نمایید. برای مثال شما با مشاهده این سایت پی خواهید برد که هتل سالو از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه گردشگران این سایت است. این هتل دو ستاره دارای رنج قیمتی میانه است و شما تنها با هزینه شبی 22 دلار یا 85 هزار تومان می توانید برترین اوقات خود را در هتل سالو صرف نمایید. هتل سالو را می توانید به عنوان یکی دیگر از هتل های مشهور در رنکینگ کیفیتی در نظر بگیرید که دارای موقعیت جغرافیایی در قسمت مرکزی تفلیس است. افرادی که در اتاق های متعلق به این هتل اقامت می نمایند، می توانند از امکاناتی نظیر تهویه مناسب و مطبوع، تلویزیون و بعلاوه حمام مخصوص برای اتاق خود بهره ببرند. در کنار این امکانات، هتل برای آن ها خدمات دیگری را مانند اینترنت با سرعت بالا و بدون پرداخت هزینه، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق و بعلاوه سرویس برای رفت و آمد به فرودگاه مهیا نموده است و گردشگران عزیزی که در این هتل اسکان دارند، می توانند با استفاده از این خدمات ساعات خوبی را برای خود بسازند. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل سالو تنها 21 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 400 متر تا سیرک تفلیس واقع شده و تنها 500 متر تا سالن کنسرت تفلیس فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت پل کوئین تامار بروید باید 700متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر کودک زیر 12 سال دارید این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما درصورتی که از تخت هایی که در اتاق وجود دارد، استفاده کند کاملاً رایگان خواهد بود. هزینه اقامت برای بچه ها شما که زیر 2 سال سن دارند و می خواهند از تخت های اضافی که به وسیله هتل در اختیار مهمان ها قرار داده می گردد و مخصوص بچه ها است، استفاده نمایند تنها 16 لاری گرجستان خواهد بود که به تومان چیزی در حدود 20 هزار تومان خواهد شد. اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شد، دارید و یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن می شوند باید هزینه ای برابر با 17 لاری گرجستان یا معادل 20 هزار تومان اضافه بر هزینه اتاق برای هر شب پرداخت کنید. اگر شما حیوان خانگی با خود به همراه دارید و یا علاقمند هستید که آن ها را در این سفر با خود همراه نمایید باید بدانید که ورود این حیوانات به داخل هتل کاملا آزاد می باشد و مسئولین آن از شما هیچ گونه مبلغی را برای این کار دریافت نمی نمایند. اگر شما از آن دست افرادی هستید که از این هتل خوشتان آمده و علاقمند هستید که در آن اقامت کنید باید از آدرس آن به خوبی مطلعی داشته باشید. ما در زیر آدرس این هتل را در بین برترین هتل های دو ستاره تفلیس برای شما ذکر نموده ایم تا با خود به همراه داشته باشید و به مسئله ای بر نخورید.

گرجستان، تفلیس، ورا، خیابان انجاپریدزه 1A

V.Anjaparidze Street 1A, Vera, 0179 Tbilisi City, Georgia

هتل هوم استی ایزولدا homestay izolda

آیا برای اقامت خود این هتل را انتخاب نموده اید؟ اگر هنوز برای انتخاب هتل هوم استی ایزولدا مردد هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت بوکینگ بزنید تا با نظرات بازدیدنمایندگان این سایت که خودشان زمانی از مسافران این هتل به شمار می رفتند، مطلع باشید. با سر زدن به این سایت خواهید دید که برحسب نظر تعداد بسیار زیادی از این افراد هتل هوم استی ایزولدا جز برترین هتل های دو ستاره تفلیس محسوب می گردد. این هتل دو ستاره که با هزینه ای معادل 15 تا 20 دلار که چیزی در حدود 58 هزار تومان الی 77 هزار تومان می گردد، پذیرای مهمان خود خواهد بود و در رنج قیمتی میانه قرار گرفته است. این هتل زیبا در موقعیتی نزدیک مرکز شهر تفلیس قرار گرفته و می توان از آن به راحتی به سمت سالن کنسرت و هنرهای نمایشی در این شهر رفت چرا که فاصله زیادی تا این مکان ها ندارد. در اتاق هایی که مسئولین در این هتل برای پذیرایی از مسافران تدارک دیده اند، می توانید تلویزیون و قهوه ساز را مشاهده نمایید اما این ها تمامی امکاناتی که می بینید نیست بلکه این اتاق ها دارای وسایل بهداشتی و صندل هم هستند. مسافران عزیزی که این هتل را برگزیده اند باید مطلع باشند که برای استفاده کردن از اینترنت در اینجا که دارای سرعت به نسبت خوبی هم است، احتیاج ندارند که مبلغی را بپردازند و اینترنت به صورت رایگان به آن ها ارائه می گردد. اگر برخی از مسافران با اتومبیل شخصی مسافرت نموده باشند و یا بخواهند در مقصد اتومبیلی را کرایه نمایند، می توانند از جانب مکانی برای پارک خیالشان راحت باشد چرا که هتل هوم استی ایزولدا پارکینگی را برای اتومبیل ها تعبیه نموده است. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل هوم استی ایزولدا تنها 20 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا سالن کنسرت تفلیس واقع شده و تنها 500 متر تا ایستگاه مترو روستاولی فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت باغ سامایا بروید باید 600 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 00:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 11:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل اتاق ها توانایی وجود تخت اضافه را ندارند پس از تقاضای آن خودداری نمایید. اگر شما دارای فرزند هستید و او را در این سفر به همراه خود آورده اید باید بدانید که در هتل هوم استی ایزولدا امکان اسکان برای بچه ها وجود ندارد و باید مجموعه اقامتی دیگری را انتخاب نمایید. در صورتی که شما مطالعه و تحقیق نموده اید و از بین هتل ها، هتل هوم استی ایزولدا را برای سکونت برگزیده اید، می توانید آدرس آن را که در قسمت پایین مشاهده می کنید با خود به همراه داشته باشید:

گرجستان، تفلیس، ورا، خیابان تاتیشویلی 12

E.tatishvili 12, Vera, 0179 Tbilisi City, Georgia

هتل اوریون اکونوم orion econom

برخی موارد افراد برای انتخاب یک هتل احتیاجمند سر زدن به نظرات دیگران و مراجعه نمودن به آن ها را دارند. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت بوکینگ است و مشاهده خواهید کرد که هتل اوریون اکونوم از برترین هتل های دو ستاره تفلیس از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل خاص هتلی با دو ستاره می باشد که ازنظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت، چیزی در حدود 25 دلار است که به پول رایج ما چیزی در حدود 97 هزار تومان می باشد و مقداری مناسب برای مسافران محسوب می گردد و می تواند جز گزینه های انتخابی شما قرار گیرد. این هتل زیبا را در طبقات چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم یک ساختمان در تفلیس بنا شده است. این ساختمان به نسبت تازه ساز می باشد از این رو در هر کدام از اتاق های آن شما می توانید امکاناتی نظیر تهویه مناسب و مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام و دستشویی مختص همان اتاق را مشاهده نمایید. این هتل بسیار مجهزتر از سایر هتل هایی است که پیش از این برای شما نام بردیم. در این جا می توانید بر روی تراس رفته و از مبلمان نو و تازه ای که مطابق مد روز خریده شده، بهره مند شوید. یا از آشپزخانه ای استفاده نمایید که وسایل آن کامل است. اما این ها تمامی خدمات نیست بلکه شما با اقامت در هتل اوریون اکونوم برای خوردن غذا می توانید به محلی بروید که به صورت مشترک برای همه مهمان ها در نظر گرفته شده است و از آن جا بهره ببرید. در این هتل باز هم به شما امکاناتی را عرضه می نمایند که می توان از بین آن ها به اینترنت با سرعت به نسبت بالا اشاره نمود که بدون پرداخت هزینه در اختیار شماست بعلاوه دارا بودن پارکینگ و سرویس برای رفت و آمد فرودگاهی از دیگر نکات مثبت این هتل است. اگر در این جا شما علاقمند هستید که در طول حضورتان اتاق هایتان مرتب گردد، می توانید از خدمات اتاق ها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند و اطمینان داشته باشید که آن ها این کار را به برترین نحو به انجام می رسانند. حال می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل اوریون اکونوم تنها 21 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. این هتل در فاصله 300 متر تا ایستگاه مترو تکنولوژی یونیور سیتی واقع شده و تنها 500 متر تا پل کوئین تامار فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت سیرک تفلیس بروید باید600 متر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر احتیاجمند تخت اضافه در اتاق خود هستید تنها احتیاج است که به مسئولین اطلاع دهید تا برای شما فراهم نمایند اما باید بدانید که در هر کدام از اتاق ها تنها می توانید 1 تخت اضافه را داشته باشید. بعلاوه اگر شما حیوانات خانگی دارید و علاقمند هستید آن ها را در سفر خود همراه داشته باشید باید بدانید که در این هتل نمی توانید اقامت کنید چرا که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع می باشد. اگر شما از بین تمامی هتل هایی که برای شما معرفی نموده ایم علاقمند هستید که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید باید آدرس آن را به خوبی بدانید. ما در اینجا آدرس این هتل را برای شما بازگو می کنیم تا آن را با خود همراه داشته باشید و احیانا به مسئله ای برخورد نکنید. بعلاوه شما می توانید با وارد کردن این آدرس در گوگل مپ به خوبی با موقعیت این هتل در نقشه آشنا شوید و آن را به صورت مجازی پیش از رفتن مشاهده نمایید:

گرجستان، تفلیس، سوبارتالو، خیابان پاوله اصلانیدی 19/21

Pavle Aslanidi Street (Almasiani Street) 19/21, Saburtalo, 0171 Tbilisi City, Georgia

منبع: همگردی

به "هتل های دو ستاره تفلیس ، تجربه امنیت و آرامش در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های دو ستاره تفلیس ، تجربه امنیت و آرامش در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید