قیمت مرغ و بوقلمون در بازار ماه رمضان

به گزارش وبلاگ داریوش، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در آخرین گزارش خود قیمت انواع گوشت مرغ و بوقلمون را منتشر کرده است. این گزارش، آماری از قیمت این محصولات و آلایش خوراکی مرغ و بوقلمون در میادین میوه و تره بار را ارائه می کند.

قیمت مرغ و بوقلمون در بازار ماه رمضان

مرغ 9800 و بوقلمون 17900 تومان

مصرف کنندگان مرغ باید بدانند که قیمت اعلام شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای هر کیلوگرم مرغ کامل 9 هزار و 800 تومان است. این سازمان همچنین برای آن دسته از شهروندانی که تمایل به مصرف گوشت بوقلمون هستند، قیمت هر کیلوگرم لاشه کامل بوقلمون را 16 هزار و 900 تومان اعلام کرده است.

برای شهروندانی که گوشت مرغ و بوقلمون مصرفی خود را از میادین میوه و تره بار تهیه می کنند، قیمت هر کیلوگرم ران مرغ و بوقلمون به ترتیب 15 هزار و 500 و 26 هزار و 500 تومان ثبت شده است. همچنین طبق این نرخنامه، قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ 17 هزار و 900 تومان و هر کیلوگرم سینه بوقلمون 30 هزار و 300 تومان است.

در این زمینه بخوانید:

مظنه خریدهای ماه رمضان؛ بازار همچنان تحت تاثیر هیجان کرونا

از آخرین شرایط قیمت مرغ، بوقلمون، دل و جگر باخبر شوید

مصرف کنندگان آلایش مرغ و بوقلمون بخوانند

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در گزارش جدید نرخنامه خود برای مصرف کنندگان آلایش مرغ و بوقلمون قیمت تمام محصولات از جمله جگر، دل و سنگدان هر کدام در بسته بندی های 400 گرمی را ذکر کرده است. بر اساس این گزارش، قیمت هر بسته جگر مرغ 3 هزار و 300 تومان و بوقلمون 12 هزار و 500 تومان، قیمت هر بسته دل مرغ 5 هزار و 400 و بوقلمون 15 هزار و 200 تومان و قیمت هر بسته سنگدان مرغ 5 هزار و 600 و بوقلمون 12 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

در ادامه جدول قیمت انواع گوشت مرغ و بوقلمون بسته بندی، فرآورده ها و انواع آلایش خوراکی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار آورده شده است:

منبع: ایرنا زندگی

به "قیمت مرغ و بوقلمون در بازار ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ و بوقلمون در بازار ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید