سفر به عاشقانه ترین مکان های اروپا

به گزارش وبلاگ داریوش، در ادامه مطلب سفر به رمانتیک ترین مکان های اروپا می خوانیم:

سفر به عاشقانه ترین مکان های اروپا

بیاریتز، فرانسه

بیاریتز که همچون مرواریدی در اقیانوس اطلس می درخشد بازمانده هایی از عشق جاودان ناپلئون سوم و یوژنیا را در قلب خود حمل می نماید. آب و هوای معتدل و عالی و همچنین مناظر فوق العاده ساحلی و اقیانوسی بیاریتز توان فوق العاده ای برای بازگو کردن و ثبت داستان های عاشقانه از عشاق سراسر جهان را در خود دارند.

سانتورینی، یونان

یونان از یکی از کهن ترین و پیشرفته ترین تمدن های اروپا مراقبت می نماید. این کشور زیبا که اتفاقا در سال های اخیر نیز به یکی از قطب های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است همیشه با مناظر شگفتی ساز خود که ترکیبی از تاریخ و طبیعت هستند عشاق دل خسته سراسر جهان را به یک منبع انرژی بی نهایت وصل می نماید. در میان تمام این شگفتی ها، سانتورینی با نمای فوق العاده ای که به جنگل و دریا دارد پربازدید ترین مکان رمانتیک و رویایی یونان به حساب می آید.

فلورانس، ایتالیا

بی اغراق ایتالیا را می توان از جمله پرجاذبه ترین کشورهای اروپایی دانست. ساحل گرم و آفتابی مدیترانه، بازمانده¬های تمدن باشکوه روم و معماری خاص این کشور خوش آب و هوا آن را به یکی از قطب های گردشگری قاره سبز بدل نموده است. شهر کاندلا ایتالیا

فلورانس که به عنوان مرکز تاریخی و فرهنگی ایتالیا شناخته می گردد، پذیرای شاهکارهای هنر و معماری از سرشناس ترین هنرمندان تاریخ است. هنر از دیرباز به عشق پیوند خورده است و از این رو می توان فلورانس را مقصدی برای گردشگری رمانتیک نیز دانست. نکته جالبی که در خصوص فلورانس می توان به آن اشاره نمود وجود ساختمان های با عظمت به جامانده از امپراطوری باشکوه روم در کنار خیابان های باریک و تاریک از قرون وسطی است. این تضاد چشمگیر امروزه در بافت این شهر به زیبایی خود نمایی می نماید و قلب هر مرغ عشقی را به تپش وادار می نماید.

مقاصد زیادی برای گردشگری رمانتیک در اروپا وجود دارد که با اندکی جستجو و تحقیق میتوان آن ها را یافت و ساعت های طولانی از پرسه زدن های عاشقانه در طبیعت جذاب و تاریخ شگفت انگیز آن ها لذت برد.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "سفر به عاشقانه ترین مکان های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به عاشقانه ترین مکان های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید