جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم معرفی شدند

به گزارش وبلاگ داریوش، به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران، جاذبه های مازندران در نمایشگاه سراسری گردشگری و هتلداری قشم به نمایش درآمده است.

جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم معرفی شدند

مهران حسنی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم از روز سه شنبه در قشم شروع به کارکرد، اضافه کرد:

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این نمایشگاه حضور یافته است.در این نمایشگاه دست اندرکاران بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری از سراسر کشور شرکت دارند و کشور عمان نیز به عنوان یکی از بازارهای هدف ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

حسنی، معرفی جاذبه های کوهستانی، جنگلی، دریایی و تاریخی مازندران را هدف اصلی حضور در این نمایشگاه برشمرد و اضافه کرد:

جاذبه های مرکز طبیعت ایران - مازندران را برای بازدیدکنندگان در قشم تشریح خواهیم کرد.

در این نمایشگاه از 31 استان کشور، 29 استان به جز تهران و قزوین اعلام آمادگی نموده اند و 45 غرفه بزرگ در داخل ساختمان نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم و تعدادی غرفه نیز زیادی در خارج از این فضا برپا می گردد. جامعه هتلداران و جوامع مرتبط با صنعت گردشگری در این نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه و غرفه های صنایع دستی و نمایش زندگی مردم و عشایر، حضور هفت گروه موسیقی محلی از سراسر کشور و دو گروه موسیقی محلی از منطقه قشم از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: کجارو

به "جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مازندران در نمایشگاه قشم معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید