تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به 5 روز در هفته افزایش یافت

به گزارش وبلاگ داریوش، مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از افزایش تعداد پروازهای جهت تهران و دبی به لارستان به 5 پرواز در هفته اطلاع داد.

تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به 5 روز در هفته افزایش یافت

امین الله صولتی مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان اطلاع داد و گفت:

از دهم اردیبهشت پروازهای این شرکت پس از 17 ماه وقفه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در راستا تهران-لار-دبی و برعکس برقرار می گردد.

وی اضافه کرد که پیش از این پروازهای آسمان فقط در راستا دبی-لار-دبی و اغلب با هواپیمای فوکر 100 صورت می پذیرفت که با برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر افزایش توام پروازهای داخلی و خارجی، از این پس در راستا تهران نیز پروازهای جدیدی برقرار می گردد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه پروازهای ذکر شده با هواپیمای پیشرفته بوئینگ 737 انجام می گردد، بیان نمود که بدین ترتیب شمار پروازهای راستا تهران-لار-تهران از 3 به 5 پرواز درهفته می رسد که به وسیله شرکت های هواپیمایی ایران ایر و آسمان انجام می گردد.

وی گفت که پروازهای دبی-لار-دبی نیز از 3 به 5 پرواز در هفته می رسد که به وسیله شرکت های هواپیمایی فلای دبی و آسمان انجام می گردد.

صولتی بیان نمود امید است تا با ایجاد فضای رقابتی، این پروازها مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرد و شرکت هواپیمایی آسمان که از سابقه دیرینی در فرودگاه لارستان برخوردار است، بتواند در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین گام های موثری بردارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان اضافه کرد:

در حال حاضر پروازهای مختلفی به وسیله شرکت های ایران ایر، العربیه، فلای دبی به مقصدهای شارجه، دبی، کویت، قطر و تهران از فرودگاه لارستان برقرار است.

منبع: کجارو / cann.ir

به "تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به 5 روز در هفته افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به 5 روز در هفته افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید